Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biuro / lokal wynajmę
Posiadam do wynajęcia lokal handlowo-usługowy o powierzchni 72m2 w cenie 4920 zł brutto plus czynsz do wspólnoty. Lokal do remontu , użytkownik może go dostosować do własnych potrzeb. Lokal nadaje się pod każdą działalność handlową jak i usługową np. ; działalność medyczną, bankową, ubezpieczeniową. Lokal mieści się w Warszawie ul. Karwińska 44 w pobliżu szpitala przy ul. Wołoskiej. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny ; 60*******71
Opis Witam, do wynajęcia bardzo ładny, świeżo odnowiony lokal usługowy o powierzchni 45m2 w budynku wolnostojącym w Warszawie na Targówku. Lokal jest dostępny od zaraz Bezpośrednio od właściciela !!! Lokal świetnie nadaje się na biuro, gabinet, kancelarię prawną, notarialną, sklep internetowy lub inną działalność usługową wyposażony jest we wszystkie niezbędne media oraz możliwość przyłączenia dodatkowych. Lokal znajduje się na Zaciszu ul. Radzymińska. Lokal składa się z 2 pomieszczeń biurowych (2x18m2), łazienki, hallu. Bardzo dobra lokalizacja, w pobliżu liczne punkty usługowo-handlowe. Lokal posiada miejsca parkingowe na terenie posesji oraz przed budynkiem. Zapraszam wszystkie zainteresowane osoby do oglądania i kontaktu telefonicznego na nr. 60*****05, 60*****41 Cena najmu: 2500 zł./m + media Zapraszam do kontaktu. tel. 60*****05, 60*****41
Podnajmę salon/ miejsce w salonie na dni (do uzgodnienia). Salon do podnajęcia na usługi kosmetyczne. Obecnie w salonie prowadzone są usługi stylizacji rzęs oraz depilacji. Najchętniej zatem do podnajęcia na inne dowolne usługi kosmetyczne. Jednak w przypadku chęci wynajmu na usługi z zakresu rzęs również do uzgodnienia. Salon znajduje się na warszawskim bemowie. 160 zł (wliczony prąd itp)/dzień Wynajem minimum 4 dni w miesiącu.
Oferujemy Państwu lokal do wynajęcia w interesującej lokalizacji na parterze nowego bloku z wejściem bezpośrednio z poziomu chodnika. Lokal jest dobrze widoczny z ul. Strumykowej. Zadbane osiedle, bogata infrastruktura to argumenty za poszukiwaniem lokalu w tej konkretnej okolicy. Lokal usługowy o metrażu 68,55 m2, nadaje się do prowadzenia zarówno działalności usługowej, handlowej jak i biurowej; możliwość umieszczenia reklamy na budynku. Cena najmu 5141,25 zł netto (+VAT 23%) + czynsz administracyjny + opłaty licznikowe wg zużycia.
Posiadam do Wynajęcia lokal handlowo użytkowy w Warszawie, Wesołej Zielonej witryny od ul. Brata Alberta. ( osiedle Warszawska 55 ) powierzchnia lokalu 44m2 lokal przy przystanku autobusowym, w ciągu sklepów. obok kościół, markety i inne sklepu oraz usługi. Lokal prostokątny, bardzo ustawny, Na podłodze gres, sufit podwieszany Lokal posiada toaletę, 2 witryny i drzwi od ulicy ( z roletami ) Kaseton reklamowy nad lokalem, Niskie koszty eksploatacji W lokalu jest komin gastronomiczny umożliwiający otracie małej gastronomii lecz tylko lekkiej ( odpada kebab ) Do dyspozycji instalacja gazowa również będąca wygodą przy gastronomii. Możliwy montaż klimatyzacji oraz dowolna adaptacja lokalu. Lokal wolny do lutego 2023r Do tej chwili był tam kebab i burgery, wcześniej przez wiele lat sklep odzieżowy Nie wynajmuję ponownie pod kebab, za silny zapach ! W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt telefoniczny ceny netto +23% Vat NIE WYNAJMUJĘ LOKALU POD AUTOMATY ! W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt telefoniczny

Odstąpię działający żłobek (dzienny opiekun), placówka na minimum 16 dzieci ( w opcji dziennego opiekuna, w opcji żłobek czy klub dziecięcy jedna sala będzie na więcej dzieci). Placówka ma dwie duże sale, każda z własnym ogródkiem, jest słoneczna, jasna i przestronna, duża jadalnia w której również mogą odbywać się zabawy dla dzieci, zwłaszcza te „brudne”. Dwie łazienki, każda z prysznicem. Dwa miejsca postojowe w cenie najmu. Placówka ma niski czynsz. Miejsce urządzone bardzo gustownie, wszystkie rzeczy są nowe, nie zniszczone. Placówka w jasnych barwach, bez krzykliwych kolorów etc., gotowy biznes do przejęcia. Miejsce cieszy się dobrą opinią i tylko takie opinie do znalezienia w necie, miejsce jest prowadzone z sercem do dzieci. W tej chwili są uczęszczające dzieci, są osoby zapisane które dołącza w kolejnych miesiącach oraz dwie bardzo fajne studentki, które zajmują się dziećmi. Odsprzedaje z bólem serca, jednak prowadzę kilka placówek w zupełnie innej części Warszawy, przeliczyłam swoje możliwości fizyczne i nie mam czasu poświecić się rekrutacji i chętnym rodzicom, odległość od pozostałych placówek okazała się kluczowa. Serdecznie zapraszam poważnie zainteresowane osoby do kontaktu za pośrednictwem olx bądź telefonicznie.
Podnajmę pomieszczenie na działalność usługową w dobrze prosperującym salonie fryzjersko-kosmetycznym na Bielanach. Salon położony jest przy ruchliwym skrzyżowaniu, wejście i witryny salonu dobrze widoczne z ulicy. Do dyspozycji recepcja prowadząca zapisy i obsługująca klientów. Możliwość dołączenia do aplikacji booksy na stronie salonu. Zdjęcia są poglądowe. Pomieszczenie zwalnia się od lutego i jest puste (z lustrem, które jest na stałe przyklejone do ściany).
Podnajmę stanowisko fryzjerskie dla samodzielnego fryzjera .Dostępny od zaraz .Lokalizacja ul Kondratowicza 22 A ..Obok przystanki autobusowe i parking dla klientów .Zainteresowanych proszę o kontakt na ten nr 50*****34
Oferuję na wynajem nowy lokal usługowo-handlowy na Mokotowie przy ulicy Bokserskiej. Lokal ma powierzchnię 78 m2. Bardzo duże witryny co daje możliwość reklamy. Wejście znajduję się bezpośrednio od ulicy, Istnieje możliwość połączenia tego lokalu o powierzchni 78,68 m2 z sąsiednim o powierzchni 46,38 m2. Można otworzyć każdy rodzaj działalności. Jeśli chodzi o gastronomia to wchodzi w grę tylko "lekka gastronomia". Lokal znajduje się na cichym i zamkniętym osiedlu w bezpiecznej lokalizacji. W najbliższej okolicy mnóstwo punktów usługowych, sklepy, bazary, place zabaw, lokale gastronomiczne, szkoły i przychodnie. W niedalekiej odległości Park Dolinka Służewiecka, a także Park Romana Kozłowskiego z charakterystyczną Kopą Cwila. Spacerem dotrzemy także do Galerii Mokotów. W bezpośrednim sąsiedztwie przystanek autobusowy, szybki dojazd do stacja metra Służew lub Ursynów, a także na Lotnisko Chopina. Cena najmu wynosi 5 850 zł (netto). Do opłaty najmu doliczyć należy czynsz administracyjny oraz opłaty za media. Zapraszam na prezentację! W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
Do wynajęcia mamy komfortową klimatyzowaną Sale Taneczną na Warsztaty, Lekcje, Urodziny, Imprezy, Treningi oraz Wszelkiego rodzaju Spotkania! Posiadamy 8 sal. Wielkość Sali od 40 mkw. do 150 mkw Budynek posiada własny parking darmowy (zawsze będziecie mogli zaparkować samochód), wejście reprezentatywnymi szklanymi drzwi. Adres: DanceBook Academy, al. Prymasa Tysiąclecia 76 (przy parku "Moczydło") W salach mamy: Parkiet, Lustra, Sprzęt grający , Klimatyzację, Kanapy, Krzesła, Stół (dodatkowo jeśli trzeba), Oświetlenie do nagrań Wideo i przemiłą obsługę. Wystawiamy Faktury. Rezerwacje 222-302-420 dancebookwarszawa.pl/wynajem-sal
Lokal składa się z recepcji, sali konferencyjnej i pomieszczenie biurowe , oraz pomieszczenie sanitarno-gospodarcze. Do lokalu przynależy miejsce parkingowe w garażu podziemnym. Na wyposażeniu znajdują się biurka, regały, stoły, krzesła, oraz inne elementy umeblowania, możliwość wynajęcia dodatkowych miejsc garażowych. Do ceny należy doliczyć podatek VAT oraz opłaty licznikowe.
Sprzedam dwa połączone ze sobą pawilony na bazarku na Kabatach, po całkowitym remoncie. Wymienione ściany, podłogi, instalacje elektryczne, wodne. W obu pawilonach klimatyzatory. Zapraszam do kontaktu odpowiem na wszystkie pytania.
Do wynajęcia Lokal użytkowy na Pradze Polnoc o powierzchni 20m2 znajduje sie w pasazu handlowym przy ul. Targowej. Lokal do wlasnej aranzacji, bez mebli. Cena wynajmu 1,200 zl miesiecznie plus 460zl czynsz. Lokal dostepny od zaraz.
Wynajmę pawilon handlowy na Targowisku kwiatowym na ulicy Bakalarskiej 2 w Warszawie. Powierzchnia pawilonu 33 m2 + 9 m2 magazyn. Stały miesięczny koszt wynajmu - 6000 zł, plus koszty zmienne - rachunek za energię elektryczną.
Nasza oferta skierowana jest do osób oraz firm, które potrzebują przestrzeni do pracy, ale niekoniecznie chcą wynajmować duże powierzchnie biurowe. W ramach świadczonych usług proponujemy: - pokój do spotkań biznesowych dla 3-4 osób już od 40 zł netto za godzinę, - salę konferencyjną dla 14-16 osób już od 100 zł netto za godzinę, - stanowisko pracy przy biurku już od 200 zł netto za cały tydzień, - adres do rejestracji firmy - umowa najmu + usługi wirtualnego biura z obsługą korespondencji przychodzącej już od 50 zł netto miesięcznie, - usługi księgowe na miejscu - JDG już od 300 zł netto/ miesiąc, pełna księgowość już od 1000 zł netto/miesiąc (cennik zależny jest od rodzaju prowadzonej działalności i formy prawnej danej firmy). Nasze biuro mieści się w dzielnicy Targówek, blisko stacji metra Kondratowicza. Panuje w nim miła i przyjazna atmosfera. W pomieszczeniach jest ciepło i przytulnie. W środku dostępne są dwie nowoczesne łazienki oraz aneks kuchenny, wyposażony w automatyczny ekspres do kawy, lodówkę, mikrofalówkę, zmywarkę oraz czajnik elektryczny. Do dyspozycji w lokalu znajdują się również urządzenia wielofunkcyjne z możliwością drukowania oraz skanowania. W pakietach gwarantujemy nieograniczony dostęp do sieci wifi. Chętnie nawiązujemy nowe kontakty oraz poszerzamy relacje biznesowe dlatego też wszystkich chętnych i zainteresowanych zapraszamy do kontaktu i współpracy. 66*****56 57*****35
Mam do zaoferowania i podnajęcia przestrzeń bądź przygotowane już stanowisko (kwestia uzgodnienia) na takie usługi jak: MANICURE oraz WIZAŻ (Make Up i stylizacja) w nowo otwieranym małym saloniku. Dwa osobne stanowiska. Może być jedna osoba wykonującą te usługi, wynajmując dwa stanowiska. Warszawa Targówek/Bródno. Lokal jest usługowy, wejście bezpośrednio z ulicy, bardzo dobrze oświetleny, przytulny, nowoczesny ;) Po więcej informacji zapraszam na priv.
Wynajmę lokal użytkowy 130m2 w ciągu handlowym na Bielanach u zbiegu ulic Kochanowskiego i Rudnickiego. Wysokość do kasetonów 2,75 całkowita 3,15 Lokal posiada dwa wejścia, główne od ul. Kochanowskiego oraz od zaplecza (jest dojazd dla samochodów dostawczych bezpośrednio pod wejście). Wyposażony jest w system alarmowy, klimatyzację (na całą powierzchnię), internet, witryny wystawowe, rolety antywłamaniowe. Dodatkowo jest jeszcze jedna witryna przy wejściu, kasetony reklamowe. Całodobowa ochrona Lokal bardzo zadbany , czysty , widny i ciepły. Parking zewnętrzny ogólnie dostępny. Cena dotyczy jednego miesiąca Cena nie obejmuje dodatkowych opłat eksploatacyjnych
Pracuj w jednym z najlepszych biur w Warszawie!Czy marzysz o tym, aby pracować w luksusowej przestrzeni biurowej, jednocześnie podziwiając niesamowite widoki na Wisłę i będąc w zasięgu jednych z najmodniejszych miejsc w mieście?Odpowiedzią jest BEST offices, jedna z najbardziej ekskluzywnych przestrzeni biurowych w Warszawie.Dla kogo jest ta oferta?Tylko na działalność biurową.Oferowane biuro ma 112,22 mkw w którym obecnie są 24 stanowiska do pracy całkowicie umeblowane i wyposażone. Nasza oferta jest od 11 mkw do 2000 mkw, umów się na spotkanie i dopasujemy ofertę dla Ciebie i Twoich ludzi. Dostępne miejsca parkingowe.BEST offices to wynajem powierzchni biurowych klasy premium dla firm poszukujących wysokiej klasy lokalizacji w stolicy Polski. Centralna lokalizacja i przeszklone okna o pełnej wysokości oferują imponujące widoki na modną dzielnice Pragę, stadion Narodowy, jak i na Wisłę. Nasza usługa obejmuje również Wi-Fi, meble biurowe, dostęp do kuchni i innych udogodnień, a także możliwość wynajęcia dodatkowych miejsc parkingowych w budynku.Niezależnie od tego, czy jesteś freelancerem szukającym przestrzeni co-workingowej w jednym z najmodniejszych biur w mieście, czy firmą zainteresowaną hubem dla swojego warszawskiego zespołu, biura BEST office są rozwiązaniem dla Ciebie!Co zapewniamy:• Biura zamknięte i przestrzenie z biurkami open-plan w szerokim zakresie budżetowym • Powierzchnię biurową w budynku nad Wisłą i dogodną lokalizację z widokiem na jedną z centralnych dróg Warszawy - Wisłostradę. • Korzystanie z najwyższej klasy mebli biurowych, w tym krzeseł Okamura i Steelcase oraz biurek Maro • Obsługę recepcyjną i sprzątającą. Kawa i herbata wliczone w cenę najmu • Chill room (z częścią wypoczynkową, TV i konsolami do gier) • Szereg dźwiękoszczelnych budek telefonicznych • Łazienki damskie i męskie na każdym piętrze - w każdej z nich znajduje się kosz z kosmetykami • Pełne kuchnie z wszystkimi niezbędnymi naczyniami • Całe biuro jest znakomicie wykończone w bardzo wysokim standardzie - używając tylko najlepszych materiałów dostępnych na rynku • Pełny dostęp dla wózków inwalidzkich na całym piętrze, w tym w łazienkach i innych pomieszczeniach • Całodobowa ochrona, w tym monitoring i inne systemy • Dostępne usługi ksero i drukarkiCo znajduje się w budynku:• Szereg wysokiej klasy restauracji - idealnych na szybki lunch lub spotkanie z klientami. • Prysznice, przechowalnia rowerów, szafki • Ekskluzywna siłownia (członkostwo nie jest wliczone w cenę najmu)Co oferujemy za dodatkową opłatą:• Obsługa konferencji (korzystanie z sal mieszczących do 45 osób), w tym najnowocześniejszy sprzęt i oprogramowanie do wideokonferencji • W pełni wyposażone studio nagrań - idealne do nagrań wideo i transmisji na żywo • Cztery butikowe sale konferencyjne - gdy chcesz zorganizować spotkanie w podróży • Elektrycznie regulowane, rozkładane biurka - za naciśnięciem przycisku można zmienić je ze standardowych na stojące. • Bezpieczne miejsca parkingowe w budynku • Usługi kurierskie • Wiele innych usług na życzenieOferujemy biura różnej wielkości (od 1 do 22 osób) i mamy możliwość pomieścić do 100 osób. Minimalny okres wynajmu wynosi 12 miesięcy.Powierzchnie biurowe są dostępne do natychmiastowego wynajęcia. Prosimy o kontakt w celu uzyskania dodatkowych informacji i obejrzenia pomieszczeń.Oferta uzależniona jest od rodzaju pokoju i czynników stanowiących element końcowej wyceny.Jeśli interesuje Cię wynajem biura na okres krótszy niż rok, zapraszamy do zgłoszenia ze swoim modelem biznesowym - dostosujemy ofertę do Twoich potrzeb! Warunki najmu są elastyczne i podlegają negocjacji.Przedstawiona oferta cenowa dotyczy 1 stanowiska pracy (netto) oraz ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego.--- Work in one of Warsaw’s BEST offices!Have you ever dreamed of working in a luxurious office space while enjoying breath-taking views of the Vistula river and being within easy reach of some of the trendiest spots in the city?The answer is BEST offices, one of Warsaw’s most exclusive office spaces. Who is this offer for?BEST offices are leasing premium working spaces for businesses looking for a high-class location in the Polish capital. The central location and full-height glass windows offer impressive vistas of the Praga side of Warsaw . Our service also includes Wi-Fi, office furniture, access to kitchens and other facilities, as well as the possibility of leasing additional parking spaces in the building.Whether you are a freelancer looking for a co-working space in one of the trendiest offices in town, or a company interested in a hub for your Warsaw-based team, BEST offices are the answer!What we provide: • Enclosed offices and open-plan desk spaces in a wide budget range • Office space in a building on the banks of the Vistula River and a convenient location overlooking one of Warsaw’s central roads – the Wisłostrada. • Use of top-of-the-range office furniture including Okamura and Steelcase office chairs, and Maro desks. • Reception and housekeeping service. Coffee and tea are included in the lease • Chill room (with lounge area, TV and gaming consoles) on each floor • A number of soundproof phone booths. • Men’s and women’s bathrooms on each floor – with a basket of toiletries in each • Full kitchens with all the necessary utensils • All the office is exquisitely finished to an extremely high standard – using only the best materials available on the market • Full wheelchair access to the whole floor, including bathrooms and other areas. • 24/7 security, including CCTV and other systems • Photocopying & printer services availableWhat’s in the building: • A range of high-end restaurants – perfect for a quick lunch or a meeting with clients • Showers, bike storage, lockers • An exclusive gym (membership is not included in the lease) What we offer at an extra cost: • Conference services (use of rooms seating up to 45 people), including top-of-the-art video conferencing hardware and software • A fully featured recording studio – perfect for video and live streams • Four boutique meeting rooms – for when you want to have a meeting on the go • Electrically adjusted convertible desks – transforming from standard to standing at the push of a button • Secure parking spaces in the building • Courier services • Many other services upon requestWe offer a wide range of room sizes, from 1 to 22 persons and we can accommodate up to 100 people. Minimum contract length is 12 months.The office spaces are available for immediate lease. Please contact for more information and a tour of the premises.If you are interested in renting an office for less than a year, please message us and present your business model - we will tailor the offer to your needs! The terms of rental agreement are flexible and negotiable.The price is per 1 workstation (net). The ad is informative only and does not constitute a trading offer as described in art. 66 par.1 of the Civil Code. The final offer depends on the room kind and other factors that influence the final price.Zapraszam na prezentację każdego dnia od godziny 9:00 do godziny 16:30Opiekun ofertyAleksandra Frydecka(użyj formularza kontaktowego)
MOŻLIWOŚĆ ARANŻACJI NA DOWOLNĄ DZIAŁALNOŚĆ ROZKŁAD POMIESZCZEŃ Nieruchomość o powierzchni 50m2, której witryna wychodzi bezpośrednio na ulicę Rakowiecką składa się z dwóch poziomów: parter oraz poziom -1. Powierzchnia pomieszczenia na parterze wynosi ok 23m2. Na poziomie -1 znajdują się dwa oddzielne pomieszczenia oraz łazienka. LOKALIZACJA Na uwagę zasługuje doskonała lokalizacja nieruchomości, która umiejscowiona jest przy ul. Rakowieckiej na warszawskim Mokotowie. W odległości 300 m znajduje się stacja metra "Pole Mokotowskie" oraz przystanki autobusowe i tramwajowe. W pobliżu liczne budynki mieszkalne, placówki oświatowe, wyższe uczelnie, Pole Mokotowskie. Lokal do wynajęcia od zaraz Cena 4500zł + media - do negocjacji Kaucja w wysokości jednomiesięcznego czynszu ZAPRASZAM DO KONTAKTU: TEL. 50*******95
Do wynajęcia pawilon w pasażu przy ulicy Górczewskiej pomiędzy ulicą Płocką i Działdowską na Woli o powierzchni 31 m2. Obecnie w pawilonie znajduje się piekarnia. Bardzo dobra lokalizacja przy przystanku autobusowym, blisko do metra Płocka.
Przestronny trzypokojowy kompletnie umeblowany lokal usługowy 80 m PO GENERALNYM REMONCIE na Alejach Jerozolimskich 151 doskonale nadający się na ekskluzywne biuro lub kancelarię. Oferta BEZPOŚREDNIA. Faktura VAT na całość opłat. Lokal składa się z dwóch gabinetów o powierzchni 14 m kw z widokiem na Aleje Jerozolimskie, sali konferencyjnej 25 m z widokiem na Starą Ochotę i wyjściem na balkon, kuchni z widokiem na Starą Ochotę, loggi z widokiem na Starą Ochotę, łazienki z prysznicem 4 m, WC 1 m przedpokoju do lokalu przynależy miejsce parkingowe w garażu podziemnym. Dodatkowo nie ma problemu z parkowanie aut przed budynkiem. Lokal jest usytuowany na jedenastym piętrze w bloku piętnastopiętrowym. Blok jest objęty całodobową ochroną. Lokal jest wyposażony w komplet mebli we wszystkich pomieszczeniach, które mogą być wynajęte łącznie z lokalem w tej samej cenie. Możliwość powieszenia tabliczki na drzwiach lokalu oraz na budynku. Koszty całkowite: 1. oplata za najem 6.000,00 zł netto + VAT 2. czynsz (obecnie 1.012,00 zł. miesięcznie) 3. prąd (obecnie ok. 60,00 zł. miesięcznie) 4. kaucja 12.000,00 zł. Dostępne od zaraz.
Wynajmę lokal użytwkowy mieszcący się w dzielnicy Rembertów na osiedlu Wygoda. Nieruchomość składa się z trzech pomieszczeń o łącznej powierzchni 30m2. Lokal położony jest w samym centrum osiedla domów jednorodzinnych tuż obok osiedlowego domu kultury. Po więcej informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego wyłącznie bezpośrednio zainteresowane osoby pod numerem (użyj formularza kontaktowego)
Lokal usługowy, 51 m, dwa wejścia, miejsce parkingowe widoczne przed lokalem, 5000 zł netto miesięcznie, plus opłaty za media. Przeznaczenie, usługowe, biurowe, handlowe. Warszawa, Mokotów, Żaryna 5
Oferuje Przytulną powierzchnię biurową 28m2, na małe biuro, w odległości 30 minut od centrum Warszawy na Okęciu, w kamienicy. Blisko tramwaj, autobus, możliwość parkowania. 1400 zł plus media. Gotowe do wynajęcia.
Jeśli szukasz prywatnego, wygodnego biura w Centrum Warszawy to zapraszam do zapoznania się z tą ofertą. W skrócie: - Możliwość wynajęcia biur modułowych (pojedyńcze zamknięte pokoje, pokój+ pokój etc.) - Powierzchnie biur od 14m2 do ok 70 (kilka łączonych pokoi) - Nie jest to co- working, każde biuro ma oddzielne wejście z korytarza - Przed wprowadzeniem nowego najemcy biuro jest odświeżane (odmalowywane) - Wspólne zaplecze socjalne (kuchnie, łazienki) - Możliwość dodatkowego wynajmu sal konferencyjnych (120 osobowa i 25 osobowa) Budynek: Budynek typu kamienica w całości zagospodarowany na biura- częściowo wynajęty. W budynku jest portiernia. Wyposażony w windę. Okolica: Ścisłe Śródmieście Warszawy - ul. Hoża. W okolicy wiele restauracji, kawiarni. Metro, autobus i tramwaj. 10 minut spacerem do Dworca Centralnego. Opłaty: Opłaty uzależnione od wielkości i położenia biura około 70 zł/m2. To bardzo atrakcyjna cena w tej lokalizacji! Cena zawiera opłaty za media (woda, prąd). Wymagana 1 miesięczna kaucja. Minimalny okres wynajmu 3 miesiące. Jeśli poszukujesz dla swojej działalności biura w Centrum Warszawy to skontaktuj się ze mną. Na ten moment wolnych jest jeszcze kilkanaście pokoi, w różnych układach. Z chęcią dobiorę dla Ciebie najlepsze rozwiązane. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Witam mam do podnajęcia stanowisko fryzjerskie w luksusowym salonie na Warszawskim Powiślu. Salon mieści sie w pięknej i zabytkowej Kamienicy. idealne dla osób ceniących sobie samorozwój Cena obejmuje kompleksowe wyposażenie stanowiska. więcej informacji udziele pod numerem 69*****45
Wynajmę biuro o powierzchni 83m2 ( 3 piętro) na Mokotowie przy ulicy Rzymowskiego róg Cybernetyki . Pomieszczenia są klimatyzowane, posiadają duże okna , zainstalowane przyłącza internetowe i telefoniczne, 3 kuchnie (1 widna ze stołówką), obiekt jest chroniony całodobowo (recepcja + monitoring) . W pobliżu znajduje się Galera Mokotów, przystanki autobusowe i tramwajowe, bazarek, obok sklep Biedronka i Dom Kultury. Nr tel. 22 647 00 70 Cena :75zł/m Cena zawiera: czynsz: 50zł + 25zł koszty eksploatacji
Wynajmę biuro o powierzchni 105m2 na Mokotowie przy ulicy Rzymowskiego róg Cybernetyki . Pomieszczenia są klimatyzowane, posiadają duże okna, zainstalowane przyłącza internetowe i telefoniczne, kuchnia na każdym piętrze (w tym jedna ze stołówką) , obiekt jest chroniony całodobowo (recepcja+ monitoring). Koszt najmu to 75zł /m2 ( czynsz 50zł + 25 zł koszty eksploatacyjne ) W pobliżu znajduje się Galeria Mokotów, przystanki autobusowe i tramwajowe, bazarek obok sklep Biedronka i Dom Kultury . Zapraszam, nr tel. 22 647 00 70
Do wynajęcia w nowym budownictwie lokal usługowy o powierzchni 68,4m2. Lokal jest w stanie developerskim z instalacjami CO, CW, ZO, CT(ciepło technologiczne), EL. Wysokość lokalu 3.65m. Lokal widoczny od ul. Jana III Sobieskiego oraz Aleji Sikorskiego. Cenna najmu 6200 netto + opłaty(administracyjne oraz EE).
Wynajmę stanowisko FRYZJERSKIE. Salon istnieje 24 lata. Pracują w nim trzy Panie kosmetyczki, manicurzystka i jedna fryzjerka. Jest 5-pięć stanowisk fryzjerskich. Przez wiele lat osobiście prowadziłam ten salon, mam do tego miejsca ogromny sentyment, wiem, że miejsce to ma potencjał biznesowy. Salon ma swoich klientów, ludzie są przyzwyczajeni do miejsca. Lokal położony jest na Natolinie w Warszawie przy ul. Braci Wagów 1, tuż obok Natolińskiego Ośrodka Kultury. Lokal jest klimatyzowany latem. Ma dobrą energią gdzie pracują fajni ludzie, życzliwi dla siebie na wzajem. Zależy mi na budowaniu dobrych relacji. Lokal ma piękne witryny, wejście bezpośrednie z pasażu. Dokładam wielu starań aby pięknie wyglądał. Koszt wynajmu stanowiska pracy 2000 tysiące brutto. Wystawiam Fakturę Vat. Osoby zainteresowane proszę o kontakt. Kasia 50*****05
Prezentujemy Państwu ofertę najmu lokalu mieszkalnego z przeznaczeniem pod najem jako lokal usługowy/biurowy (brak możliwości wystawiania faktur) o pow. 37 m2, zlokalizowanego na parterze budynku położonego przy ulicy Kasprzaka 29a, z oknami (balkonem)oraz ogródkiem, które będą stanowić świetną reklamę dla przyszłych Najemców . Lokal jeszcze nigdy nie był przedmiotem najmu, świeżo wykończony. W skład którego wchodzi: - salon z miejscem pod aneks kuchenny o pow. 18,49 m2- pokoju o pow. 10,30 m2 - łazienka z prysznicem, wc i umywalką o pow. 3,21 m2 - holl o pow. 5,03 m2- ogródek o pow. 37,67 m2Lokal świetnie sprawdzi się jako kancelaria, biuro czy miejsce na kameralne kursy/szkolenia.Nieruchomość położona jest w dzielnicy Wola w Warszawie, zaledwie 2 km od dworca kolejowego Warszawa Zachodnia. Usytuowany w pobliżu środków komunikacji miejskiej ( autobusy, stacja PKP) zapewniających dogodny dojazd do każdej części Warszawy. Odległość od Pałacu Kultury i Nauki wynosi około 4,5 km, a najbliższej stacji metra około 2 km.Czynsz: 3300 zł brutto oraz opłaty według zużycia. Kaucja: 4000 zł bruttoDodatkowo możliwość najmu miejsca postojowego w garażu podziemny - koszt 200 pln brutto. Najemca nie płaci prowizji. Polecam i zapraszam do kontaktu.
Podnajmę pokój w naszym biurze - pracowni architektonicznej. Szukamy fajnych ludzi, którzy będą dzielić z nami przestrzeń pracy. Lokal po generalnym remoncie. Wszystko nowe czyste i ładne. Do dyspozycji wspólna sala konferencyjna, zaplecze socjalne i taras z ogrodem. Wyposażenie do ustalenia - aktualnie jedno biurko 160x80, lub dwa 140x80. Pokój ma 8,5 m2. Wydzielony, zamykany. Dodatkowo ok 20m2 przestrzeni wspólnej. Biuro mieści się na parterze mokotowskiej kamienicy. Super klimat, nam bardzo dobrze się tu pracuje. Dobra komunikacja. Parking dla samochodów na ulicy. Cena 1500,00zł + VAT(23%). Płatności na podstawie comiesięcznych faktur. Kaucja 1500,00zł. Media w cenie. Jesteśmy otwarci na negocjacje. Na wynajem mamy również biurka w przestrzeni wspólnej. Koszt stanowiska to 500,00 zł + VAT.
Oferujemy na wynajem lokal usługowo-handlowy w nowej inwestycji Bliska Wola Tower (ul. Kasprzaka). Lokal ma powierzchnię 74m2, znajduje się na poziomie 0.Obecnie lokal jest w stanie deweloperskim, istnieje możliwość dowolnego dostosowania nieruchomości do profilu prowadzonej (mała gastronomia, sklep, kawiarnia, fitness, salon fryzjerski, gabinet dentystyczny, kosmetyczny bądź lekarski).Lokal na kondygnacji 0.Drzwi wejściowe z poziomu terenu: przeszklone, stanowiące część aluminiowej fasady systemowej.Lokalizacja u podstawy wieży B - idealne miejsce w głównym ciągu pieszym między dwoma wieżami A i B.Lokal jest wyposażony w wentylację mechaniczną (kanały do rozprowadzenia po lokalu zgodnie z aranżacją najemcy), oraz posiada wszystkie media: prąd, woda, kanalizacja oraz instalację chłodu technologicznego - urządzenie odbiorcze w systemie zmiennoprzepływowym po stronie najemcy.Cena najmu wynosi 15 000zł (netto).Do opłaty najmu doliczyć należy opłaty za media.Zapraszamy do kontaktu.
Gabinet na Saskiej Kępie. Zapraszam do wynajęcia dwóch gabinetów w pozytywnej przestrzeni, na Saskiej Kępie przy ul. Brazylijskiej, blisko Trasy Łazienkowskiej. Gabinety znajdują się w cichym mieszkaniu na parterze. Okna wychodzą na zielone podwórko. -Do dyspozycji w pełni wyposażona kuchnia. - Wi- Fi światłowód. -Mieszkanie jest po generalnym remoncie, świeże i z przyjazną atmosferą. -W drzwiach gabinetów są dodatkowe dźwiękoszczelne uszczelki. W okolicy bezpłatny, publiczny parking. Bardzo dobry dojazd komunikacją miejską. Ceny wynajmu: blok godzinowy: 7.00- 15.00 – 320 zł /miesięcznie 15.00 - 22.00 - 430 zł / miesięcznie cały dzień 599 zł / miesięcznie W cenie: sprzątanie, kawa, herbata, woda, chusteczki. Wystawiam fakturę. Joanna 60*******05.
Do wynajęcia pokoje biurowe w nowoczesnym budynku z dobrym dojazdem zarówno samochodem, jak i komunikacją publiczną (stacja kolejki WKD Salomea – 13 min do Śródmieścia). Spokojna, zielona okolica. W budynku jest recepcja, całodobowa ochrona i winda. Dysponujemy również kilkoma innymi pomieszczeniami biurowymi. Powierzchnie przykładowe 12,5 m2, 27,84 m2, do ok. 150 m2. Toalety, w pełni wyposażona kuchnia - na powierzchniach wspólnych. Czynsz najmu: 50 zł/m2, koszty eksploatacyjne: 30 zł/m2. Opłata za energię elektryczną i grzewczą rozliczana oddzielnie wg % zajmowanej powierzchni w budynku. W lokalach, które mają zamontowany podlicznik energia elektryczna rozliczana jest wg wskazań licznikowych. Do powierzchni biurowej doliczane jest 5% za korzystanie z powierzchni wspólnych. Opłaty za internet rozliczane są oddzielnie i wynoszą od 50 zł / miesiąc (w zależności od zamówionej prędkości). Miejsce parkingowe (na wyłączność) – 200zł. Dostępny również ogólny parking w pobliżu. Czynsz obejmuje: - recepcję - wywóz śmieci - dostarczanie wody i odprowadzenie ścieków - sprzątanie wewnątrz i na zewnątrz - konserwację instalacji sieciowej, telefonicznej, co i klimatyzacji oraz wszelkich urządzeń technicznych - monitoring budynku 24h - podatek od nieruchomości - dostęp do pomieszczeń socjalnych (kuchnie, łazienki) Zapraszamy do kontaktu!
Posiadam do wynajęcia lokal z przeznaczeniem na biuro, usługi lub działalność handlową Lokal znajduje się w prywatnym domu i posiada oddzielne wejście na posesję jak i do samego lokalu, składa się z dużego pomieszczenia 33 m2, kuchni, łazienki oraz małego pokoju 8,5 m2. Całkowita powierzchnia to 62 m2. 3 miejsca parkingowe przed budynkiem przypisane do posesji Lokal znajduje się na ulicy Pomorskiej, zaraz przy ulicy Modlińskiej (w pobliżu przystanki autobusowe, sklepy itd) Cena za wynajem to 4000 zł + opłaty licznikowe
Do wynajęcia przestrzeń biurowa w trzykondygnacyjnym budynku wolnostojącym o powierzchni całkowitej 340mkw na działce 1300 mkw położonej w okolicy ul. Hynka i al. Krakowskiej. Na każdym poziomie o pow. 100 mkw znajduje się sześć pomieszczeń (pokój 29mkw, pokój 28 mkw, pokój 22mkw, pokój socjalny z kuchnią 17mkw, łazienka 6mkw, pomieszczenie techniczne 4mkw. Każda kondygnacja jest oddzielnie zamykana - istnieje możliwość wynajęcia całości lub minimum jednej kondygnacji o powierzchni 100mkw. Na najniższej kondygnacji znajduje się ogrzewana powierzchnia magazynowa o pow. 140 mkw. Media: prąd, woda, gaz - centralne ogrzewanie gazowe - dwufunkcyjny piec z pogodówką, ponadto klimatyzacja, monitoring i ochrona - możliwość oddzielnego kodowania poziomów, internet światłowodowy, cztery linie telefoniczne, kanalizacja, drzwi stalowe antywłamaniowe, okna plastikowe, rok budowy 2003. Idealna lokalizacja, doskonale skomunikowana z centrum miasta - przystanek tramwajowy i autobusowy 400m, teren zamknięty z bramą automatyczną, 15 miejsc parkingowych na działce, brak parkomatów na ulicy, wjazd bezpośrednio pod magazyn, 40-metrowy wysoki taras na spotkania. Dodatkowe opłaty: liczniki, kaucja 1,5 miesiąca. Zapraszam do obejrzenia.
Witam Wynajmę gabinet kosmetyczny, manicure pedicure w pełni wyposażony . Oferta obejmuje najmę na godziny bądź dni . Gabinet znajduje się przy dobrze prosperującym fryzjerstwie . Firma znajduje się 8 lat na rynku . Wyposażenie: Meble w zabudowie Fotel elektryczny Stolik manicure Fotel dla klienta Hoker kosmetyczny Stoliki na kółkach kosmetyczne Misa do pedicure Chętnie odpowiem na pytania tel Cena Za godzinę 35-45 h Za dzień 200-300 ( w zależności od wykonywanej działalności)
Wynajmę lokal na Woli przy ulicy Jana Kazimierza na osiedlu Miasto Wola.lokal wykończony - podłoga, zaplecze ( zabudowa kuchenna ze zlewozmywakiem ), łazienka z WC.Dodatkowo jest możliwość wynajęcia miejsca postojowego zewnętrznego pod budynkiem za dodatkowe 250zł.Lokal dostępny od 1.03.2023.podana cena jest ceną netto
Posiadam do wynajęcia lokal usługowy/ biurowy na cichą działalność (typu księgowość, administracja, architekt etc). Lokal ma powierzchnię 45 m2 i układ bardzo podobny do mieszkania- przedpokój, łazienka, duży pokój z aneksem kuchennym, mały pokój (ok 10 m2). W pełni wyposażona kuchnia z zabudową meblową pod sufit wraz ze sprzętem kuchennym dobrej klasy (Whilpool, Bosch: lodówka, zmywarka, piekarnik, kuchenka mikrofalowa, płyta indukcyjna). Łazienka z prysznicem wykończona włoską glazurą i markowymi akcesoriami (Villeroy Boch, Roca, Grohe). Lokal jest w końcowej fazie urządzania (za kilka dni zostaną zamontowane drzwi wewnętrzne, szafy w zabudowie- przedpokój i mały pokój) oraz listwy przypodłogowe. Lokal nie posiada bezpośredniego wejścia z ulicy Bokserskiej, wejście z klatki schodowej. Lokal znajduje się na parterze i przynależy do niego spory ogródek. Można z niego korzystać do prowadzenia cichej działalności lub po prostu w nim mieszkać (albo łączyć obie fukcje). Będzie dostępny od 1 marca. Wystawiam fakturę VAT na 23%- wynajem lokalu usługowego (jako taki został zakupiony od dewelopera). Cena: 4500 zł netto+ 23 % VAT. W cenie lokalu miejsce parkingowe na parkingu podziemnym przy wejściu do klatki. Dodatkowo płatny jedynie prąd (możliwość przepisania licznika na najemcę w 15 minut). Czynsz administracyjny zawarty jest w cenie wynajmu. Kaucja zwrotna: 5.000 zł WYSTAWIAM FAKTURY VAT W razie pytań proszę o kontakt poprzez wysłanie wiadomości poprzez OLX
Oferuję na wynajem lokal usługowo-handlowy na Woli przy ulicy Al. Solidarności. Jest to parter witryny. W lokalu można prowadzić każdy rodzaj działalności np. salon urody, restauracja, sklep itp. Stan deweloperski surowy, lokal gotowy dla nowego najemcy. Do lokalu jest doprowadzona instalacja c.o., c.w. i z.w., wodno-kanalizacyjna, przewód zasilający (WLZ) oraz została zamontowana rozdzielnia elektryczna, bez instalacji wewnętrznej i osprzętu elektrycznego. Wysokość w lokalu 3,5 m. Wejście jest od ulicy Al. Solidarności co daje nam opcje darmowej reklamy na witrynach. Przez pierwsze 3 miesiące rabat za wynajem w wysokości 50% związany z wykończeniem lokalu - do negocjacji. Bardzo dobra lokalizacja, w bliskiej odległości siedziby wielu korporacji, banków, hoteli. Wszędzie blisko, tuż obok przystanki autobusowe i tramwajowe; 2 przystanki tramwajem do Metra Ratusz Arsenał lub Metra Daszyńskiego. Tuż obok Biedronka, parę minut spacerem do Hali Mirowskiej, liczne sklepy, punkty usługowe, restauracje i klimatyczne kawiarnie w najbliższym otoczeniu. Do kosztów najmu doliczyć należy opłaty za czynsz i opłaty eksploatacyjne w wysokości 2500 zł oraz za media, według ich zużycia. Zapraszam na prezentację! W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
Dzień dobry! Do wynajęcia od lipca 2023 r. nowe prestiżowe powierzchnie biurowe przy Rondzie Daszyńskiego 1. Są to biura serwisowane dla małej i średniej wielkości firm. Gabinety od 1 stanowiska pracy do kilkudziesięciu stanowisk pracy! W cenie pełen serwis: umeblowanie, sprzątanie, kawa, herbata, woda, obsługa recepcyjna, obsługa korespondencji, darmowe godziny na sale konferencyjne i wiele więcej! Wchodzisz na gotowe! Skontaktuj się ze mną i otrzymaj ofertę. Napisz e-mail, na Whatsapp lub zadzwoń :)
Wynajmiemy urządzony pokój (z 5 biurkami i krzesłami obrotowymi) ok. 25 m2 5 designerskich biurek - czarny stelaż, dębowy blat do tego 5 czarnych foteli obrotowych. Jesteśmy firmą IT z za dużym lokalem. Część przestrzeni podnajmujemy zaprzyjaźnionym coworkerom. Oferowany pokój jest samodzielny, wszyscy mają dostęp do kuchni, dwóch łazienek i ew. do sali konferencyjnej. Do wykorzystania profesjonalna drukarka/skaner A3, internet. Internet światłowodowy symetryczny. Do 10Mbit/s bezpłatny z możliwością zamówienia łącza nawet do 10/10Gb/s! Lokalizacja - nasze biuro znajduje się w klimatycznej powojennej kamienicy w doskonałej lokalizacji (Tamka róg Dobrej) - parę kroków od metra Centrum Nauki Kopernik. Klimat - jesteśmy kameralnym biurem, atmosfera biurowców jest nam obca, lubimy pogadać przy kawie i inspirować się nawzajem Cena 3500 zł./mies bez żadnych dodatkowych kosztów.
Lokal Usługowy 34m2 - w Nowym Budynku Cena 4000zł netto ( VAT 23%) ATRAKCYJNA LOKALIZACJA: -Warszawa Bronisława Czecha 45 -Bezpośrednio przy ulicy, bezpośredni zjazd na parking przy lokalu -Ruchliwość drogi przed lokalem - 40tys samochodów na dobę -50m od lokalu Przystanek autobusowy w stronę Centrum Warszawy 7 linni autobusowych Standard Lokalu: - Klimatyzacja Sufitowa 7kw - Własna oddzielna łazienka w lokalu - Oddzielny System Alarmowy - Wysokość lokalu 3.5m - Ogrzewanie podłogowe ( Pompa Ciepła) - Sufit podwieszany z oświetleniem LED - Możliwość zamontowania szyldu reklamy nad lokalem ( wyjście elektryczne ) - Woda i kanalizacja w czynszu - Oddzielny licznik na prąd - Podłoga wyłożona Gresem Możliwość donajęcia Magazyn , Stanowiska Warsztatowe w tym samym budynku: - 1 stanowisko oddzielna brama 45m2 wysokość 5m - 3000zł netto -2 stanowiska 2 bramy powierzchnia jedna 90m2 wysokość 5m - 6000zł netto Magazyn , warsztat ogrzewany nawiewowo z Pompy Ciepła, Posiada wentylacje mechaniczną , Posiada wodę Posiada odpływ wody do separatora i kanalizacji . Polecam pod Detaling lub obklejanie pojazdów lub inne potrzeby magazynowe. Zapraszam do obejrzenia i kontakt telefoniczny udzielę więcej informacji.
Wynajme 3razy w tyg gabinet na Mokotowie dni do uzgodnienia ,szafki zamykane na karte ,pomieszczenie wypisazone w fotel kosmetyczny , blisko niwe osiedla ,duzo restauracji sklepów ,niedaleko galeria Mokotow , przystanek obok ,2minuty do metra Wierzbno Cena 1000zl netto(jesli faktura to 23%vat) plus media 20%od rachunku miesięcznego okolo 150-200zl w zaleznosci od zużycia klimatyzacji ,kaucja jednomiesieczna wolne od marca, w salonie pracuja dwie dziewcyzny ktore Mowia w języku ukraińskim
Wynajmę studio (95m2) do realizacji projektów badawczych typu Central Location Test zlokalizowane w centrum Warszawy przy ul Chmielnej 9. Adres w samym sercu stolicy gwarantuje łatwy dojazd prerekrutowanym wcześniej Respondentom z każdego zakątka miasta. Natomiast atrakcyjne zlokalizowanie przy deptaku, będącym traktem komunikacyjnym i miejscem spacerów Warszawiaków, istotnie ułatwia pozyskiwanie badanych osób w trybie bieżącej rekrutacji. Gwarantuję: - 5 przestronnych pokoi ze stanowiskami testowymi (3 samodzielne, 2 przechodnie, wydzielone parawanami). Pomieszczenia są w pełni doświetlone światłem dziennym oraz sztucznym. - poczekalnię dla Respondentów - pomieszczenie biurowe dla osoby koordynującej pracę - kuchnię do przygotowania wszelkiego rodzaju próbek wyposażoną w: lodówkę (2-ga lodówka na zapleczu), zamrażarkę skrzyniową, mikrofalówkę, zlewozmywak, zmywarkę, elektryczne płyty grzewcze, przenośny piekarnik - półkę sklepową wykorzystywaną w projektach typu shelf test - klimatyzator mobilny - internet bezprzewodowy Z założenia sala dedykowana jest realizacji badań marketingowych, ale oczywiście posłużyć może również innym celom, w zależności od Państwa potrzeb. Dostosowana i wyposażona może zostać (w miarę możliwości) do Państwa oczekiwań. Jestem elastyczna i chętnie podejmę logistyczne i estetyczne wyzwanie, aranżując powierzchnię do indywidualnego wymogu. Wskazana cena dotyczy najmu całodziennego. Uprzejmie i gorąco zapraszam Państwa do współpracy.
NOWY LOKAL Z WITRYNĄ I OGRÓDKIEM W APARTAMENTOWCU. STAN DEWELOPERSKI. Lokal idealnie sprawdzi się pod gastronomię, usługi kosmetyczne, usługi medyczne, stomatologię. W skład nieruchomości 69 m2 wchodzą:- duża sala sprzedaży z możliwością podzielenia powierzchni - łazienka z WC - duży i ogrodzony ogródek do którego można wejść przez lokal lub drugim wejściem z ulicyLokal w stanie deweloperskim. Możliwość wakacji czynszowych na czas adaptacji.Atuty Nieruchomości:- Wysokość pomieszczeń 3,0 m - Lokal z dużymi witrynami - Nowy, estetyczny budynek - Ogrzewanie z sieci miejskiej - Pod lokalem miejsca parkingowe - OgródekAtuty Lokalizacji:- W pobliżu znajdują się liczne sklepy, kawiarnie, punkty usługowe - Doskonały punkt komunikacyjny: *Liczne przystanki tramwajowe i autobusowe w odległości około 5 minut pieszoWażne Informacje:- Cena : 9 000 zł netto czynsz najmu - Dodatkowo płatne : media wg. zużycia ( prąd, woda, śmieci, ogrzewanie ). - Kaucja : dwumiesięcznaSerdecznie zapraszam na prezentację.
Mam do wynajęcia lokal przystosowany pod biuro. Składa się z 2 pokojów biurowych, Recepcji, aneksu kuchennego, łazienki i serwerowni. W cenę wliczony jest parking dla 2 samochodów na terenie posesji. W całym lokalu podłączony jest światłowód. Żoliborz, ul. Jasnodworska 3 3.500zł + opłaty. Zapraszam do kontaktu: +48*******17 Lub +48*******33
Wynajmę bezpośrednio narożny lokal handlowo - usługowy o powierzchni całkowitej 56.1 m2. Lokal usytuowany jest na parterze w nowoczesnym budynku w samym sercu Miasteczka Wilanów na ulicy Sarmackiej 28B lok U3. Duża ściana witrynowa od strony głównej ulicy Miasteczka Wilanów - Al. Rzeczypospolitej. KOMUNIKACJA Doskonała dla klientów zmotoryzowanych przy głównej ulicy Wilanowa. W pobliżu Południowa Obwodnica Warszawy. WARUNKI NAJMU Kwota najmu + czynsz do wspólnoty (aktualnie około 770PLN zawiera opłaty za ogrzewanie, wodę, ścieki, śmiecie, części wspólne itp.) + dodatkowo energia elektryczna. Obowiązkowa kaucja.
Marszałkowska 83 Do wynajęcia bezpośrednio (bez prowizji) mieszkanie po całkowitym remoncie, zaadaptowane do użytkowania jako lokal biurowy, gabinet, kancelaria. Bardzo dobra lokalizacja w centrum Warszawy, wszystkie okna od strony wschodniej z widokiem na skrzyżowanie ulic Marszałkowskiej i Hożej. Mieszkanie ma wysokość 2,8 m i znajduje się na piątym piętrze w kamienicy wyposażonej w windę, monitoring oraz domofon (przy bramie wjazdowej na dziedziniec oraz bezpośrednio przed wejściem na klatkę schodową). Wejście na teren od strony ulicy Marszałkowskiej. Powierzchnia lokalu - 41m2 składa się z: Holu wejściowego o powierzchni 4,6 m2- możliwość zabudowy wnęki jako szafa lub kącik kawowy- możliwość aranżacji jako poczekalnia- gniazda elektryczne x8- wyjście instalacji RJ45 z pokoi nad drzwiami wejściowymi- oświetlenie LED- podłoga: gres drewnopodobny Pokoju przejściowego o powierzchni 15,8 m2- dwuskrzydłowe oraz jednoskrzydłowe drzwi balkonowe wys. 240 cm- balkon o wymiarach 200/50 cm- gniazda elektryczne x 12, gniazda TV x 4, gniazdo RJ45 x 1- oświetlenie z możliwością regulacji barwy i natężenia- podłoga: lakierowany parkiet bukowy- drzwi wejściowe jednoskrzydłowe o szerokości 80 cm Pokoju o powierzchni 12 m2- trzy okna o łącznej powierzchni 3m2- gniazda elektryczne x 11, gniazda TV x 2, gniazdo RJ45 x1- oświetlenie z możliwością regulacji barwy i natężenia- podłoga: lakierowany parkiet bukowy- drzwi wejściowe dwuskrzydłowe o szerokości 160 cm Kuchnia o powierzchni 5,3 m2- trzy okna o łącznej powierzchni 3,2 m2- możliwość aranżacji jako pomieszczenie socjalne- możliwość aranżacji jako dodatkowe pomieszczenie biurowe- gniazda elektryczne x 14- wentylacja kominowa- oświetlenie LED- podłoga: gres drewnopodobny- drzwi wejściowe jednoskrzydłowe o szerokości 70 cm Łazienka 3,3 m2- umywalka z szafką- wc podtynkowe- kabina prysznicowa z deszczownicą- gniazda elektryczne x 5- wentylacja kominowa- możliwość podłączenia pralki i suszarki- oświetlenie LED- podłoga: gres drewnopodobny- drzwi wejściowe jednoskrzydłowe o szerokości 70 cm Dodatkowe wyposażenie i informacje:- dalsza aranżacja kuchni, łazienki oraz holu wg zapotrzebowania najemcy- pomieszczenia nieumeblowane, do aranżacji przez najemcę- klimatyzacja z funkcją grzania, sterowanie pilotem- drzwi wejściowe antywłamaniowe o odporności ogniowej EI30 i szerokości 80 cm- energia elektryczna - obecnie grupa taryfowa G11 (do 40 kW)- ciepła woda – wodociąg miejski- ogrzewanie – CO miejskie- kanalizacja - miejska- internet/TV – indywidualna umowa najemcy wg potrzeb (dostępny światłowód)- możliwość instalacji alarmu- parking publiczny (SPPN) Warunki najmu:- umowa najmu (wynajmujący jako osoba prywatna)- preferowany wynajem długoterminowy- lokal dostępny od ręki- stawka 4300 zł czynszu - jest wartością netto (wynajmujący korzysta ze zwolnienia podmiotowego z VAT)- ponadto najemca ponosi koszt czynszu za lokal (w tym zaliczki na media – CO, wywóz śmieci, woda zimna i podgrzanie), obecnie w wysokości 825 zł, płatny za pośrednictwem wynajmującego na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej- koszt energii elektrycznej wg zużycia (preferowane przepisanie licznika)- wymagana kaucja 6450 zł równa wysokości czynszu za okres 1,5 miesiąca- wymagane oświadczenie o poddaniu się egzekucji dot. zobowiązań finansowych z tytułu umowy / zwrotu lokalu po zakończeniu okresu najmu (koszt po stronie najemcy) Komunikacja miejska:- Przystanek Autobusowy „Hoża 01” – 15 m (Linia 131)- Przystanek Tramwajowy „Hoża 04” – 30 m (Linie 4,15, 35, 78)- Stacja Metro Centrum – 450 m- Stacja Kolejowa Warszawa Śródmieście – 750 m- Stacja Kolejowa Warszawa Centralna – 950 m Zainteresowanych wynajmem zapraszam do kontaktu oraz na spotkanie/prezentację Możliwość prezentacji online za pośrednictwem popularnych komunikatorów