Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biuro / lokal wynajmę
Do wynajęcia lokal o pow29m2 w ŚródmieściuMieszkanie przystosowane na potrzeby biura dla 2-3 osób.Lokal znajduje się u zbiegu ulicy Marszałkowskiej i Oleandrów w starej, odnowionej kamienicy. Wejście do budynku jest od ulicy Oleandrów.Okna są od cichej strony z widokiem na zadrzewioną, wewnętrzną część.Lokal znajduje się na 5 piętrze (jest winda)Lokal w pełni odświeżony. Nowa łazienka.Wyposażenie jak na zdjęciach.Bardzo dobra komunikacja - do metra Politechnika oraz przystanków autobusowych i tramwajowych 3-5 min na piechotę.Do wjazdu samochodem na Trasę Łazienkowska około 200m.Parking dostępny w pobliskim Ośrodku Sportu i Rekreacji (150m) - w własnym zakresie.Cena najmu: 3000 zł + Opłaty czynszowe (w tym ogrzewanie oraz woda ) około 850zł + prądKaucja: 2 miesiące
Do wynajęcia lokal użytkowy na parterze o pow. 61 m2 z dużą witryną od ulicy Wiejskiej.Lokal składa się z 2 pomieszczeń (główne ma 40m2, mniejsze kilkanaście) oraz korytarza z toaletą. Do lokalu prowadzą dwa wejścia, wejście główne od ulicy Wiejskiej oraz boczne znajdujące się za bramą. Nieruchomość idealnie nadaje się na lokal handlowy lub usługowy, gabinet lekarski, stomatologiczny, biuro, butik lub pod inną działalność usługową.Koszt najmu wynosi 7550zł miesięcznie na rachunek + czynsz (aktualnie ok 1700 zł) + opłaty licznikowe.
Do wynajęcia lokal gastronomiczny o pow.18m2 z pełnym wyposażeniem.Lokalizacja:- W okolicy znajduje się wiele biur i innych lokali, co zapewnia stały napływ klientów zamawiających lunche.Specyfikacja lokalu:- Powierzchnia: 18 m²- Czynsz: 3800 zł- Opłaty za media: 1000 zł (opłata na konto administracji)- Cena wykupu: 40 000 zł - Lokal ma pozwolenie od sanepidu- Korzystne warunki z dostawcą energii elektrycznej- Podłączony monitoring oraz internet od UPCWyposażenie:Trzykomorowy zlewDwukomorowy zlewDwa stoły gastronomiczne, metalowy regał na 4 sekcje (gastronomiczny)Lodówka-witryna, poziomy chłodziarko-zamrażarkaDwie kuchenki gazowe (5 palników każda) z piekarnikami elektrycznymiPodgrzewacz na trzy pojemniki do zup (553724)Ekspres do kawy Delta QSpajarka do pojemników na wynos i dwie matryce do dań głównych i zupCzajnik elektrycznyPodświetlany szyld reklamowy >(3,5 m)Telewizor Medion zamontowany jako zewnętrzna reklamaGarnki (50 L, 30 L, 15 L, 12 L) i duża ilość małych garnkówDuża ilość patelni, w tym dwie na naleśnikiWok30 sztuk szklanek old-fashioned, 30 kieliszków do szampana, talerze przekąskowe, talerze do dań głównych, widelce, łyżkiKuchenne naczyniaRegał na cztery półki ([numer])4 stoły dla dwóch osób, 6 krzesełLokal składa się z sali i otwartej kuchni, jest również przebieralnia z szafą i toaleta. Cały biznes obejmuje:- Branding, konto na Instagramie, Facebook i sesje zdjęciowe całego menu oraz cateringu- Aplikacje wraz ze sprzętem Pyszne, Bolt, Wolt, Glovo- Terminal na opłatę kartą czy blikiem- Firmy, które obsługujemy co tydzień na eventach- Kontakty do dostawców (butle z gazem, dostawcy warzyw, mięsa, opakowań, naklejek, księgowość itp.)
Kompleks biurowo – usługowo – mieszkaniowy Bohema, to projekt, który łączy historię z nowoczesnością, tworząc na warszawskiej Pradze miejsce otwarte dla każdego. Jednym z głównych celów jest wykreowanie dynamicznie rozwijającego się kompleksu, który będzie wizytówką tej części miasta. Bohema zakłada ok 7 000 m kw. powierzchni biurowych. W pobliżu kompleksu znajduje się stacja metra Szwedzka, przystanki tramwajowe oraz autobusowe, które zapewnią szybki dojazd do centrum miasta.Kompleks biurowo – usługowo – mieszkaniowy Bohema, to projekt, który łączy historię z nowoczesnością, tworząc na warszawskiej Pradze miejsce otwarte dla każdego. Jednym z głównych celów jest wykreowanie dynamicznie rozwijającego się kompleksu, który będzie wizytówką tej części miasta. Bohema zakłada ok 7 000 m kw. powierzchni biurowych. W pobliżu kompleksu znajduje się stacja metra Szwedzka, przystanki tramwajowe oraz autobusowe, które zapewnią szybki dojazd do centrum miasta.Zapraszam do obejrzenia nieruchomości na żywo.---Nie możesz znaleźć odpowiedniej propozycji? Skontaktuj się ze mną lub przeglądaj więcej ofert na stronie internetowej BNM - Real Estate Advisory.Podane stawki są kwotami netto, do których należy doliczyć podatek VAT. W większości biurowców należy również doliczyć koszty eksploatacyjne, współczynniki powierzchni wspólnych oraz koszty zużycia energii. Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Do wynajęcia/odstąpienia lokal gastronomiczny o pow.365m2 w ścisłym centrum Warszawy, przygotowany pod restaurację. Lokal znajduje się w prestiżowej lokalizacji, blisko Hali Koszyki i Placu Konstytucji. LokalPowierzchnia: 365 m²3 sale, biuro, magazyn, 2 pomieszczenia kuchenne, toalety, ogródek.90 miejsc siedzących wewnątrz, 50 miejsc w ogródku z pełnym wyposażeniem.Lokal wyremontowany w 2022 roku.Klimatyzacja, wentylacja z własną centralą, system nagłośnieniowy wewnątrz i na zewnątrz, system kamer i alarmowy.Przydział mocy: 70 KW.WyposażenieKomplet mebli: stoły, krzesła, kanapy, lampki.Pełne wyposażenie kuchni: okap gastronomiczny, 4 palniki elektryczne, 2 palniki indukcyjne, grill, 2 frytury, piec konwekcyjno-parowy, 5 lodówek, 4 zamrażarki, 2 zmywarki.2 bary z nalewakami do wina i piwa, jeden bar z ladą chłodniczą i dużym blatem roboczym.Komplet szkła, talerzy, sztućców oraz drobnicy.30 tys. zł w asortymencie barowym.Lokalizacja550 m od stacji Metro Politechnika (7 min pieszo).300 m od Placu Konstytucji z parkingiem na 100 samochodów.Blisko Marszałkowskiej, tramwajów, autobusów.1,2 km od Pałacu Kultury i Nauki oraz Dworca Centralnego.Parametry FinansoweCzynsz miesięczny: 29 tys. zł netto.Średnie miesięczne koszty mediów: 16 tys. zł.Odstępne dla obecnego najemcy lokalu - obejmujące sprzęt, wyposażenie i instalacje – do uzgodnienia po wcześniejszym obejrzeniu lokalu.ZaletyBrak mieszkańców nad lokalem – lokal w budynku publicznym.Lokal posiada koncesje ABC na sprzedaż alkoholu.Duży naturalny ruch pieszy przed lokalem.Lokal dostępny od zaraz. Idealny na restaurację lub inny popularny koncept gastronomiczny.Możliwa opcja wspólnika przy budowie nowego konceptu w tym lokalu – restauracja z kuchnią włoską.Warszawa ŚródmieścieDo wynajęcia lokal o powierzchni 365 m²
Piękny dwupoziomowy, loftowy lokal gastronomiczny w idealnej lokalizacji z dużym ruchem pieszym. Lokal położony na bardzo ruchliwym skrzyżowaniu ulicy Klimczaka i Rzeczypospolitej. Możliwe odkupienie sprzętu od obecnego najemcy. Cena do ustalenia. Lokal składa się z 2 powierzchni:Parter: 70 m2 Antresola: ok.130 m2 Lokal nadaje się idealnie pod gastronomię ( również ciężką )ale też inne usługi. Zgoda na sprzedaż alkoholu w lokalu. Możliwość wynajęcia terenu przed lokalem pod ogródek od miasta. Możliwość montażu klimatyzacji.Lokal posiada wejście od ulicy bezpośrednio z chodnika. Duży ogólnodostępny, darmowy parking przy lokalu. Bardzo blisko nieruchomości powstaje przystanek tramwajowy oraz znajdują się już działające przystanki autobusowe. Lokal wykończony. Wysokość +3m. Cena 18.000 zł netto + 2000 zł netto czynsz admin. Bardzo polecam i zapraszam na prezentację. Beautiful two-level catering premises in an ideal location with heavy pedestrian traffic. The premises are located at the very busy intersection of Klimczaka and Rzeczypospolitej streets. It is possible to buy the equipment from the current tenant. Price to be agreed. The premises consist of 2 areas: Ground floor: 70 m2 Mezzanine: approx. 130 m2 The premises are ideal for catering but also other services. Permission to sell alcohol in the premises. Possibility of renting the area in front of the premises for a garden from the city. Possibility of installing air conditioning. The premises have an entrance from the street directly from the sidewalk. Large, public, free parking at the premises. A tram stop is being built very close to the property and there are already operating bus stops. The premises are finished. Height +3m.Prezentacja oferty nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
piękny, wysoki, wykończony, klimatyzowany lokal 127m z dużymi witrynami od ruchliwej ulicy duży ruch pieszy, w ciągu innych działających lokali użytkowych, m in żabka. wysoki (3.40m), doskonale doświetlony (duże witryny), dodatkowe drzwi od tyłu na dostawy z parkingu. przed lokalem możliwość wynajecia ogródka od ZDM. do lokalu przynależy 18m piwnicy. Lokal idealny na sklep lub dowolne usługi a także kawiarnię (bez produkcji, nie ma zgody na alkohol). 2025 planowany remont elewacji. 2 duże parkingi ogólnodostępne od ulicy i na tyłach lokalu. W okolicy gęsta zabudowa mieszkaniowa (bloki).Na życzenie najemcy możliwość sfinansowania remontu/adaptacji Lokalu pod potrzeby najemcy do kwoty 73.800 zł brutto do rozliczenia w czynszu w ratach przez 5 lat (dopłata do czynszu 1000zł+vat miesięcznie).Oferta dostępna wyłącznie w naszej agencji, od zaraz. Zapraszam na prezentacje.beautiful, high, finished, air-conditioned premises with large windows from a busy street, heavy pedestrian traffic, along other operating commercial premises, including Żabka. high (3.40m), perfectly lit (large windows), additional door from the back for deliveries from the parking lot. in front of the premises, possibility of renting a garden from ZDM. The premises are ideal for a shop or any services as well as a cafe (no production, no permission for alcohol). 2025 renovation of the facade. from the front 2 large public parking lots accessible from the street and at the back of the premises. In the area dense residential development (blocks). Offer available only in our agency, immediately. I invite you to the presentation.Prezentacja oferty nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Lokal użytkowy o powierzchni 150 m2 na parterze z witrynami przy ul. Żelaznej. Blisko przystanek autobusowy. Możliwość prowadzenia m. in. gastronomii. Dwa niezależne wejścia: frontowe bezpośrednio z ulicy oraz z zaplecza z możliwością dojazdu samochodem pod drzwi i możliwością parkowania. Dwie łazienki: jedna podwójna dla gości druga dla personelu z zapleczem socjalnym. Oddzielne duże pomieszczenie kuchenne (może pełnić inne funkcje). W przypadku prowadzenia gastronomii jest możliwość stworzenia sporego ogródka przed lokalem.Informacje zawarte w opisie nieruchomości nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Dążymy do tego, aby informacje zawarte w opisach oferowanych przez nas nieruchomości były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Z uwagi jednak na fakt, iż czasami pochodzą one od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, Ogrodowa Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Zapraszamy do zapoznania się z ofertami specjalnymi.PLOferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Oferuję do wynajęcia przestronny lokal o powierzchni 95 m², zlokalizowany w doskonałym miejscu przy Al. Jerozolimskich, tuż obok Dworca Centralnego i Złotych Tarasów. Najważniejsze atuty: Powierzchnia: 95 m², obejmująca 4 pomieszczenia oraz łazienkę, Wysokość: 4 metry, co zapewnia wyjątkową przestronność, Podłogi: Dębowa klepka, elegancka i trwała, Lokalizacja: Parter budynku, z dużymi oknami wychodzącymi bezpośrednio na Aleje Jerozolimskie, co gwarantuje świetną widoczność. Warunki najmu: Cena wynajmu: 8 900 zł netto miesięcznie, Opłaty dodatkowe: Czynsz do wspólnoty - około 1 200 zł, Kaucja: Równowartość dwóch miesięcznych czynszów, Lokalizacja na parterze: Okna wychodzące na Aleje Jerozolimskie, zapewniające doskonały dostęp i widoczność z ulicy. Lokal jest idealny na biuro, kancelarię, gabinet lub inne usługi, w doskonałej lokalizacji z łatwym dostępem do komunikacji miejskiej i bliskością centrum miasta. Zapraszam do kontaktu i obejrzenia lokalu! W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
Do Wynajęcia Lokal Użytkowy - Ul. Lwowska 19, Warszawa. Lokalizacja: ul. Lwowska 19, Warszawa, Cena: 12 900 PLN/miesiąc netto, Opłaty eksploatacyjne: 2 600 PLN/miesiąc, Dostępność: od zaraz, Okres najmu: 4 lata (cesja umowy). Charakterystyka Lokalu: - Powierzchnia użytkowa - idealna na działalność handlowo-usługową lub gastronomiczną, - Patio na tyłach lokalu - doskonałe miejsce na dodatkową przestrzeń użytkową, - Wejście od ulicy Koszykowej - bezpośredni dostęp z ulicy, wejście po schodkach, - Lokal w doskonałym stanie - gotowy do natychmiastowego użytkowania. Lokalizacja: - Rewelacyjny punkt w sercu Warszawy, - Bliskość Hali Koszyki i Placu Konstytucji - popularne miejsca spotkań i zakupów, - Świetna widoczność i dostępność - idealne miejsce na biznes. Klauzula o Działalności Wykluczonej: Lokal nie może być wynajęty na prowadzenie następujących działalności: 1. Kancelarie prawne (z wyjątkiem Clifford Chance oraz jednoosobowych kancelarii współpracujących z Clifford Chance). 2. Sklepy spożywcze / supermarkety, takie jak: Aldi, Lidl, Biedronka, Żabka, Groszek, Stokrotka, Małpka, Lewiatan, OdiDO, Eurocash, Kaufland, Społem, ABC, Groszek, Delikatesy, Chata Polska, 1 minute oraz Real. 3. Sieci fast food, takie jak: McDonald's, Burger King, KFC, Subway, bary kebab. 4. Kluby nocne i inne lokale przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich. 5. Sklepy z odzieżą typu second hand (lumpeksy). 6. Sklepy typu DIY, w szczególności z narzędziami lub materiałami budowlanymi. 7. Osoby, grupy i podmioty objęte sankcjami w UE oraz USA. Atuty: - Wyjątkowa okazja wynajmu w prestiżowej lokalizacji. - Przestronny i jasny lokal z dodatkowym patio. - Duży ruch pieszych, co sprzyja działalności handlowej i usługowej. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dalszych informacji oraz umówienia się na prezentację lokalu. W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
Niedrogi lokal idealny na gabinet fryzjerski, kosmetyczny, barber, lekarski, optyczny, masaże lub inne dowolne usługi lub sklep. Po weryfikacji i ewentualnej adaptacji możliwość produkcji gastronomicznej. Lokal znajduje się w budynku usługowym wśród innych lokali już działających m.in gastronomia, sprzedaż biletów lotniczych, kosmetyka itd. Nowa łazienka i odmalowane ściany. Lokal posiada na całej szerokości duże okna wychodzące na ruchliwą ulicę Popiełuszki, do wykorzystania na reklamę oraz miejsce parkingowe na pilota w cenie 100zl mies. Najemca opłaca czynsz admin 100zl, prąd 100zł i ogrzewanie 200-400zl zaleznie od sezonu. Oferta dostępna od zaraz, wyłącznie w naszej agencji. Polecam i zapraszam do obejrzenia Inexpensive premises ideal for a hairdressing, cosmetic, medical, optical, massage and other services in the store. After verification and possible adaptation, the possibility of gastronomic production. The restaurant is located in a service building among other premises already operating, including gastronomy, sale of airline tickets, cosmetics, etc. Currently, the place is under renovation - there will be a new bathroom and repainted walls. The restaurant has large windows facing the busy Popiełuszki Street, which can be used for advertising. The offer is available only in our agency, I recommend Prezentacja oferty nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą wynajmu trzypoziomowego domu wolnostojącego, idealnego na cele biurowe, położonego w spokojnej okolicy Bielan, pomiędzy Laskiem Bielańskim a trasą S8. Oferta dostępna wyłącznie dla firm. Cena najmu: 13 000 zł netto + 23% VAT, Dodatkowe opłaty: Media (prąd, woda, gaz - liczniki przepisane na najemcę), Kaucja: Równowartość dwóch miesięcznych czynszów, Pierwsza umowa: 3 lata. Najważniejsze atuty: Powierzchnia: 240 m², trzypoziomowy układ (piwnica, parter, piętro), Działka: 500 m², Doskonała lokalizacja: Dogodny dojazd zarówno samochodem (blisko trasy S8 i Wisłostrady), jak i komunikacją miejską (autobus, tramwaj, metro Słodowiec w odległości do 750 m), Parking: Możliwość zaparkowania 6 samochodów - 1 miejsce przy ul. Lektykarskiej, 3 wzdłuż ogrodzenia przy ul. Cząstkowskiej, 2 na posesji, Przystosowany do biura: Dom posiada sieć komputerową, internet światłowodowy oraz alarm. Układ domu: Parter: Przestronny, dwupoziomowy salon (50 m²), Kuchnia, WC, Garderoba. Piętro: Cztery pokoje biurowe o powierzchniach: 15 m², 13 m², 13 m², 11,5 m², Jeden mniejszy pokój: 7,5 m², Łazienka z wanną, Przestronny hall z możliwością zagospodarowania dodatkowej przestrzeni biurowej (16 m²). Piwnica: Ogrzewana przestrzeń magazynowa, Garaż (36,5 m²), Dodatkowe pomieszczenia: 6,5 m² i 10 m² magazynu, pokój biurowy (6,5 m²), kotłownia, WC. Instalacje: Ogrzewanie gazowe (kocioł gazowy), Prąd (dodatkowe przyłącze siłowe w garażu), Woda i kanalizacja miejska, System nawadniania ogrodu z dodatkowym licznikiem wody, Alarm. Dom jest idealnym rozwiązaniem dla firm szukających komfortowej i dobrze skomunikowanej przestrzeni biurowej, w cichej okolicy, ale z szybkim dojazdem do centrum miasta. Zapraszamy do kontaktu i obejrzenia nieruchomości! W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
| Warszawa Biuro na Wynajem | Warszawa wynajem biuro | Biuro na Wynajem Warszawa | Biuro na Wynajem Gocław | Powierzchnia biurowa na Wynajem | Powierzchnia biurowa na Wynajem Warszawa | Powierzchnia biurowa na Wynajem Gocław | Lokal biurowy na wynajem | Lokal biurowy na wynajem Warszawa | Lokal biurowy na wynajem Gocław | Przedmiotem wynajmu jest powierzchnia biurowa położona na pierwszym piętrze w trzypiętrowym budynku komercyjnym na Gocławiu. Lokalizacja budynku przy trasie siekierkowskiej stanowi zdecydowanie wielki atut komunikacyjny. Obok CH Promenada i szybki dojazd do centrum. Atuty nieruchomości: Kameralny budynek Powierzchnia biura 220 m2 - OPEN SPACE Duże okna - wnętrze doświetlone naturalnym światłem Teren ogrodzony Parking naziemny (każde miejsce postojowe dodatkowo płatne 350 zł miesięcznie netto) Możliwość swobodnej aranżacji wnętrz: oddzielne gabinety, open space, sale konferencyjne Przestronne korytarze oraz pomieszczenia socjalne Możliwość wydzielenia aneksu kuchennego Nowocześnie zaprojektowane łazienki Wysokość pomieszczeń - 3.0 m Kontrola dostępu Monitoring Kamery CCTV Pełne okablowanie Wentylacja Klimatyzacja Winda Internet dostępny za dodatkową opłatą Warunki najmu: Umowa na minimum 36 miesięcy (do negocjacji) Kaucja wynosi trzykrotność czynszu Koszty eksploatacyjne 15 zł/m2 Media wg zużycia Podane kwoty są netto Zapraszam do kontaktu i na prezentację! *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego
PRIME ELITE NIERUCHOMOŚCI poleca do wynajmu powierzchnię biurowo-usługową z przeznaczeniem na usługi nieuciążliwe. Biuro/Lokal 74 m2 znajduje się w nowym budynku biurowo-usługowym w niedalekiej odległości od ul. Modlińskiej w Warszawie. W pobliżu: komunikacja miejska, bar/restauracja, sklepy, park. Opis nieruchomości: - kontrola dostępu - domofon, - alarm w lokalu i budynku, - budynek monitorowany, - 1 miejsca postojowe naziemne w cenie wynajmu. Standard biura/lokalu: - uchylne okna, - gres, - białe ściany, - okablowanie elektryczne, - grzejniki, - indywidualna wentylacja, - własne wc i pomieszczenie socjalne, - łącze światłowodowe, - możliwość zamontowania klimatyzacji na koszt najemcy. Koszt wynajmu: - czynsz i opłaty eksploatacyjne 5 000 PLN (67,57 PLN/m2), - ogrzewanie rozliczane proporcjonalnie na wszystkie lokale, - woda i prąd podliczniki, - śmieci. Warunki wynajmu: - kaucja 2 miesięczna, - możliwość podpisania umowy na czas określony i nieokreślony, - Właściciel nie wystawia faktury VAT. Zapraszam do kontaktu i na prezentację.
Do wynajęcia lokal handlowo-usługowy na pierwszym piętrze, z witrynami od strony Al. Stanów Zjednoczonych, tuż przy Rondzie Wiatraczna. Idealny na kancelarię, biuro, punkt sprzedaży, salon wystawowy, salon kosmetyczny, salon masażu i wiele, wiele innych działalności. Absolutną zaletą lokalu są - całkowicie bezpłatne - miejsca na reklamę wizualna od strony jednej z najbardziej ruchliwych arterii Warszawy. Bardzo duży ruch pieszych, jeden z centralnych węzłów komunikacyjnych stolicy. Lokal o powierzchni 73,5 m2 można niemal dowolnie aranżować pod potrzeby prowadzonej działalności. Zainstalowana klimatyzacja, dodatkowa wentylacja, światłowód. Jest oczywiście zaplecze sanitarne. Koszty wynajmu to czynsz 6.000 zł brutto (nie ma tu VAT - wynajmujący zwolniony), czynsz eksploatacyjny 1.100 zł oraz opłaty za energię elektryczną. Istnieje możliwość wynajęcia miejsca postojowego w garażu podziemnym - dodatkowo płatne 350 zł. Zapraszam na prezentację. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
LOKAL POWIERZCHNIA A1: powierzchnia biurowa: Czynsz 45,00 PLN/m2 : łączna powierzchnia Lokalu: 161,96 m2 161,96 m2 . CZYNSZ: : miesięczna wysokość Czynszu 7.288,20 PLN plus VAT za cały Lokal OPŁATA EKSPLOATACYJNA: 8,50 PLN/m2 1.376,66 PLN plus VAT za cały Lokal drugi lokal biurowy LOKAL (pom 37-42 + wsp. łazienka na korytarzu) B. POWIERZCHNIA A1: powierzchnia biurowa + + komunikacja i wspólne Stawka czynszowa 36,00 PLN/m2 B: łączna powierzchnia Lokalu: 116 m2 116 m2 CZYNSZ: : miesięczna wysokość Czynszu: 4.176,00 plus VAT za cały Lokal OPŁATA EKSPLOATACYJNA: 8,50 PLN/m2 986,00 plus VAT za cały Lokal Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i innych przepisów prawa, a jedynie zaproszenie do rokowań. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Tylko u nas! Oferujemy do wynajęcia lokal doskonały na na cele szkoleniowe - nowy - wolnostojący -wyremontowany budynek. Lokalizacja 5 min od Stacji metro Słodowiec Samodzielny budynek o pow. 70 m rozkład : -Duża sala ok 40 m -pokój socjalny / biuro ok. 24 m; -toaleta. wszystkie media miejskie Do czynszu najmu należy doliczyć opłaty licznikowe Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji lub umówienia się na bezpłatną wizytę na miejscu. DOMNET.WAW Joanna Liżewska-Pilch Licencjonowany Pośrednik w obrocie nieruchomości. Licencja zawodowa nr 3695 Kontakt telefoniczny pod nr *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego Plany, więcej zdjęć i informacji w biurze Domnet. Zapewniamy pełną, profesjonalną obsługę transakcji. Zapraszamy na prezentację nieruchomości. Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 1 Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
doskonały, piękny, w pełni wykończony lokal z witrynami i wejściem od głównej ulicy z ogródkiem (dopłata 200zl). wokolo 40 tysiecy mieszkań, duży ruch pieszy i kołowy. lokal wykończony z toaleta i sal sprzedazy idealny na sklep, dowolne usługi lub kawiarnię. do lokalu w poblizu przystanek autobusowy i ciag innych dzialających lokali uslugowych. lokal dostępny od zaraz wyłacznie w naszej agencji, zapraszam na prezentacje excellent, beautiful, fully finished premises with shop windows and entrance from the main street with a garden (additional fee 200zl). around 40 thousand apartments, heavy pedestrian and vehicular traffic. finished premises with toilet and sales room ideal for a shop, any services or cafe. to the premises nearby a bus stop and a series of other operating service premises. premises available immediately only in our agency, I invite you to the presentation Prezentacja oferty nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Bielany Marymont. Okolice ul. Lektykarskiej. Doskonała lokalizacja, blisko komunikacja miejska, do stacji metra 10 minut. Okolica bardzo cicha, spokojna, zielona. Parter domu wolnostojącego. 4 pokoje - 13m2 i 18 m2 (połączone szerokim przejściem), 24 m2 i 14 m2; kuchnia, łazienka, wc osobno; duży taras. Okablowanie, alarm. Do czynszu najmu należy doliczyć opłaty licznikowe. Cena do negocjacji. Kontakt: Plany, więcej zdjęć i informacji w biurze Domnet. Zapewniamy pełną, profesjonalną obsługę transakcji. Zapraszamy na prezentację nieruchomości. Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 1 Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Oferuję na wynajem lokal biurowo-usługowy o pow. 103m2, idealny pod biuro, gabinety medyczne, terapeutyczne, rehabilitację, kosmetykę lub sklep z winem. Zlokalizowany w prestiżowej dzielnicy Warszawy Śródmieście- Powiśle. Ta doskonała lokalizacja zapewnia łatwy dostęp do centrum miasta oraz bliskość do wielu kluczowych punktów komunikacyjnych. W okolicy znajdują się liczne sklepy, restauracje oraz usługi, które będą niezwykle wygodne dla Twoich klientów i pracowników. Budynek, w którym znajduje się lokal, jest biurowcem o dobrym standardzie wykończenia. Lokalizacja : Powiśle rejon Bulwarów Wiślanych i mostu Poniatowskiego. Jest też dobra komunikacja z miastem; blisko liczne przystanki tramwajowe, autobusowe, do II linii tetra 15 min spacerem. Dodatkowym atutem jest dostęp do parkingu podziemnego, co zapewnia komfortowe parkowanie dla pracowników oraz klientów. Aktualnie oferowany lokal składa się: z sekretariatu, 3 pokojów biurowych, aneksu kuchennego, magazynku i z 2 WC. Wnętrze lokalu jest po remoncie, podłogi pokryte są wykładziną dywanową, co dodaje elegancji oraz przytulności. Przestrzeń jest dobrze doświetlona, co sprzyja efektywnej pracy oraz miłej atmosferze. Media w lokalu: klimatyzacja, wentylacja grawitacyjna, jest zgoda na zrobienie wentylacji mechanicznej, instalacja elektryczna siła- 25 kw, instalacja wod-kan, instalacja PPOŻ, monitoring z całodobową ochroną. Budynek jest bez wspólnoty mieszkańców, jest zgoda na sprzedaż alkoholu ABC i na wydłużone godziny pracy lokalu. Miesięczny czynsz: 13.390zł+ Vat oraz 25zł/m2 koszty eksploatacji. Obowiązuje kaucja gwarancyjna w wysokości 3 miesięcznego czynszu Podsumowując, w/w lokal biurowo-usługowy na wynajem to świetna propozycja dla firm poszukujących przestrzeni, która można przekształcić w zgodzie z własnymi potrzebami. Dzięki dogodnej lokalizacji i możliwości dostosowania wnętrza, stworzysz idealne warunki dla swoich pracowników oraz klientów. Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu umówienia się na prezentację lokalu oraz omówienia szczegółów wynajmu. Anna Pawelec Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Lokal biurowy 20m2 przy ulicy Hożej. Dostęp do wspólnej kuchni. W budynku jest winda. 85 netto za m2 bez opłat dodatkowych. Dostępne jest również kilka pomieszczeń w okolicy 20m2 i 2 po 40m2.
Witam, podnajmę miejsca w salonie kosmetycznym dla: - stylizacja brwi - wizażu Wynajem na miesiąc - 500 zł/miesiąc Istnieje możliwość dopisania Twoich usług do Naszego Booksy (opinie 5.0) W salonie funkcjonuje już stylizacja stylistka rzęs oraz fryzjer i depilacja laserowa :) Lokal znajduje się przy ul. Towarowa Rondo Daszyńskiego W okół sporo bloków mieszkalnych, domów oraz nowo wybudowane biura. Wynajem od zaraz Klientki przyjmowane są według wcześniejszych zapisów. Dzięki temu w lokalu panuje spokojna, przytulna i cicha atmosfera. Przy lokalu dużo miejsc parkingowych.
Bezpośrednio wyjmę lokal usługowy 29 m2, tuż przy budowanej stacji linii Metra Chrzanów - planowany termin zakończenia prac budowy metra styczeń 2026r. Lokal oddany do użytku w sierpniu 2017r.. W lokalu znajduje się: powierzchnia na usługi 24,4 m2, pomieszczenie socjalne 4,3 m2 oraz oddzielna toaleta (wysokość w całym lokalu 3m). Zdjęcia z planem lokalu w załączeniu. W lokalu dostępne są media. Nad wejściem do lokalu możliwość zamontowania szyldu reklamowego . Lokal znajduje się na terenie dużego osiedla mieszkaniowego Pod Słońcem, przy ul. Ludomiła Rayskiego. Lokal zlokalizowany jest w ciągu handlowym na parterze. Wejście bezpośrednio z ulicy. Osiedle jest chronione i monitorowane. Lokal nadaje się na prowadzenie usług fryzjerskich, kosmetycznych, sklepu spożywczego, cukierni, piekarni, usług stomatologicznych, itp. Lokal dostępny od 01.12.2024r. Koszt wynajmu: 3500 zł / mc (brutto) plus opłaty za prąd i czynsz do administracji. Wymagana kaucja w wysokości 2-misięcznych czynszów. Pośrednikom dziękujemy.
Do wynajęcia gabinet lekarsko/zabiegowy - z wyposażeniem, osobną toaletą z prysznicem. Lokal spełnia wymagania podmiotu leczniczego wpisany do Księgi Rejestrowej w zakresie chirurgii ogólnej. Doskonale położony blisko stacji Metro Kondratowicza. Posiada własne 2 miejsca postojowe dla klientów. Oferta nie dotyczy najmu na wyłączność ponieważ korzysta z niego (1 x w tygodniu) lek. chirurg ogólny i med. estetycznej. Cena brutto dotyczy jednego dnia wynajmu.
Nowy gotowy lokal wysokość 3.10m z wejściem i dużą witryną (z miejscem na reklamę) na całą ścianę od dużej ulicy - Polski Walczącej na osiedlu Wiślany Mokotów. Też lokal posiada drugie wejście i okno od wewnątrz osiedla (możliwość umieszczenia reklamy na drzwiach i oknach). Wokoło wysoka i bardzo gęsta zabudowa mieszkaniowa, 7 etapów, w otoczeniu już ok 1000 mieszkań. Rozpoczęta budowa kolejnych etapów po drugiej stronie ulicy. Już zrobione wylewki, sciany juz pomalowany i założone grzejniki-ogrzewanie miejskie. Lokal znajduje się w budynku Dywizjonu AK 'Jelen' 5B U4, pierwszym od początku osiedla i jest dobrze widoczny. Przy lokalu znajduje się przystanek, lokal jest zlokalizowany przy drodze prowadzącej z przystanku do osiedla. Lokal odebrany i gotowy do wynajmu. Możliwość uzyskania zgody na alkohol po zawiązaniu wspólnoty. Możliwość zamontowania jednostek klimatyzacji w garażu podziemnym oraz zamieszczenia reklam po obu stronach budynku. Możliwość wynajęcia 1 miejsca parkingowego naziemnego w cenie 225zł oraz miejsca parkingowego w hali garażowej w cenie 325zl. Lokal nadaje się też pod lekką gastronomię, posiada osobny szyb wentylacyjny. Proszę oglądać film Polecam serdecznie. Mówimy po Polsku. We speak English. Размаўляем па-беларуску. ul. Aleja Polski Walczącej, Warszawa Mokotów Do wynajęcia lokal o powierzchni 56 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Warszawa Mokotów, Aleja Polski Walczącej Poland - lokalizacja przybliżona
Do wynajęcia duży gabinet kosmetyczny z własną klimatyzacją. Umeblowany, w Studio jest manicure, pedicure,fryzjer i depilacja cukrowa . Lokal mieści się na Pradze północ na przeciwko dworca wschodniego. Atrakcyjna lokalizacja. Dużo stałych klientów. Mile widziane kosmetyka, rzęsy, makijaż permanentny, masaże... Zapraszam do kontaktu. 60*****20 . POKÓJ WOLNY OD 1.11
Wynajmę 1 z 3 gabinetów znajdujący się na warszawskich Bielanach. Lokalizacja: ul.Smoleńskiego 2 ,800m (11minut pieszo) od metra Słodowiec Naszą działalność znajdziesz pod nazwą FizjoPlace. Cała powierzchnia lokalu to 90m2.Znajduje się on na parterze w lokalu usługowym.Posiadamy 1 miejsce postojowe dla pacjentów pod samym gabinetem.Budynek jest z 2018 roku,urządzony w wysokim standardzie(klimatyzacja,wentylacja,nagłośnienie). Do Twojej dyspozycji bedzię: -gabinet o powierzchni 12-13m2 -regulowane elektrycznie łóżko do masażu marki meden inmed -biurko i komoda -sprzęt do ćwiczeń (drabinka,materac,gumy,taśmy,piłka) -środki do dezynfekcji,oliwka,podkłady medyczne -pokój socjalny,kuchnia,toaleta -Twój pacjent będzie mógł skorzystać z poczekalni,toalety i miejsca postojowego Gabinet jest dostosowany również pod inną działalność np.logopeda,dietetyk,psycholog,masażysta, kosmetyka Możliwość wynajęcia gabinetu od poniedziałku do piątku,50zł/h, cały dzien 350zł. Dostępność gabinetu Poniedziałek,środa,piątek 8-20 Wtorek 8-16 Czwartek 12-20 Zapraszam do kontaktu.
Witam, podnajmę miejsca w salonie kosmetycznym Wynajem - 800 zł/15 dni Istnieje możliwość dopisania Twoich usług do Naszego Booksy (opinie 5.0) W salonie funkcjonuje już stylizacja brwi i rzęs oraz makijaż okolicznościowy i depilacja laserowa :) Lokal znajduje się przy ul. Towarowa Rondo Daszyńskiego W okół sporo bloków mieszkalnych, domów oraz nowo wybudowane biura. Wynajem od 1.11. Klientki przyjmowane są według wcześniejszych zapisów. Dzięki temu w lokalu panuje spokojna, przytulna i cicha atmosfera. Przy lokalu dużo miejsc parkingowych
Do wynajęcia biuro o powierzchni 126 mkw na ul. Sobieskiego 104 .Dostępne również powierzchnie o metrażu 105 mkw, 120 mkw, 130 mkw,154 mkw,169 mkw Nowy lokal biurowy 126 mkw składa się z 3 pomieszczeń open space, salki spotkań, recepcji, kuchni, pomieszczenie technicznego.Toalety znajdują się na częściach wspólnych.Standard powierzchni obejmuje m.in. klimatyzację, system okablowania komputerowego i elektrycznego.Sprzątanie biura 2x w tygodniu w cenie. Podana cena jest ceną netto, w cenę nie zostały wliczone koszty:* zaliczki na opłaty eksploatacyjne: 3593 PLN* Internet: 499 PLNŁączny czynsz miesięczny netto: 15 549 PLN -Dodatkowo płatna energia elektryczna, według zużycia.-Miejsce parkingowe dodatkowo płatne 490 zł netto Zapraszam do kontaktu - wynajem bezpośrednio!!! Chebukova Hanna(użyj formularza kontaktowego) Niniejsza oferta handlowa nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksy Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym.
Opis Budynku s://youtu.be/iVbbQN9V9rw?si=8-N9ieDdbsfYExXd Carpathia Office House to 8-kondygnacyjny budynek, który oferuje około 4000 m2 powierzchni biurowej. Obiekt zapewnia dostęp do około 40 podziemnych miejsc parkingowych. Powierzchnia typowego piętra wynosi około 840 m2. Budynek posiada certyfikat BREEAM na poziomie Good. Lokalizacja Carpathia Office House jest położona przy ulicy Zajęczej 15 w warszawskiej dzielnicy Śródmieście. Obiekt oddalony jest od głównego dworca kolejowego w mieście (PKP Warszawa Centralna) o około 15 minut jazdy samochodem. Międzynarodowy Port Lotniczy im. Fryderyka Chopina mieści się w odległości 35 minut jazdy samochodem od nieruchomości. Zapraszamy do naszego nowoczesnego biurowca gdzie dysponujemy trzema piętrami w budynku – dostępne są gabinety od 2 do 14 osób, sale konferencyjne, komfortowa przestrzeń wspólna oraz taras dla najemców na piątym piętrze budynku. Oferujemy w pełni wyposażone biura, pojedyncze stanowiska pracy, nowoczesne i bogato zaopatrzone sale konferencyjne oraz profesjonalną obsługę recepcyjną w standardzie. Interesuje Cię wynajem biura wirtualnego? W naszej ofercie znajdziesz atrakcyjny adres do rejestracji Twojej firmy, połączony z obsługą korespondencji, jej przekazywaniem i skanowaniem. Możesz wynająć telefon stacjonarny, z bezpłatnymi połączeniami wychodzącymi na telefony stacjonarne i komórkowe, do instalacji w Twojej siedzibie. Dostosowujemy nasze oferty do oczekiwań klientów. Udogodnienia Serwisowe Aneks kuchenny z wyposażeniem Biura w pełni umeblowane Budki / salki do rozmów telefonicznych Dostępność dla osób niepełnosprawnych Ethernet (LAN) Eventy społecznościowe Kawa, herbata i inne napoje Kawiarnia z obsługą baristy Ksero Miejsce przyjazne zwierzętom Obsługa recepcyjna Przestrzeń eventowa Sale konferencyjne Serwis sprzątający Strefa spotkań nieformalnych Telefony IP Usługi kurierskie / pocztowe WiFi Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Wynajmę jeden osobny pokój na biuro w lokalu 3 pokojowym, gdzie pozostałe pokoje są też przeznaczone na biuro. Obecnie meble w pokoju są jak na zdjęciu, ale jest możliwość dostawienia jeszcze jednego biurka, regału, szafki i innych modyfikacji w meblach. Lokal składa się z 3 pokojów, całkowicie wyposażonej kuchni (naczynia, czajnik, kawiarka, lodówka, zmywarka, toster, kuchenka) i łazienki. Obok budynku jest kilka parkingów i nie ma żadnego problemu z parkowaniem za darmo. Goście też mogą łatwo zaparkować. Lokalizacja: tuz przy przystanku autobusowym albo 600m na piechotkę do metra Natolin. Obok sklepik-warzywniak. Niedaleko też Żabka, burgery, cukiernia, pierogarnia itd. Osiedle przy ul. Małej Łąki/Belgradzkiej. Czynsz najmu 1800zł. Wszystko w tej cenie: internet, woda, prąd.
Lokal na 1 piętrze w 5 piętrowej kamienicy z 1913 roku przy Al. Jerozolimskich. Pomieszczenia jasne, czyste, nowe, drewniane okna, balkon, podwójne drzwi /również zamek cyfrowy/ wysokość 3,50 m, rozkładowe - 5 pokoi, kuchnia, łazienka, wc, w przedpokoju stanowisko na recepcję. W pokojach na podłodze parkiet przykryty wykładziną, w kuchni, łazience i w wc terakota, w gabinecie i holu panel drewniany. Na sufitach sztukaterie. W holu szafa wnękowa. Domofon Światłowód, telefon, telewizja. Do kamienicy wejście przez bramę, a następnie wejście na klatkę schodową Wspaniała lokalizacja, pełna infrastruktura Komunikacja autobus, tramwaj, SKM, kolej, METRO Może być na kancelarię lub inną działalność jak również na cele mieszkaniowe/ możliwość wtedy doposażenia kuchni/ Czynsz 1600 zł, kaucja.Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Przestronne 4 pokojowe mieszkanie z oddzielnym aneksem kuchennym w kamienicy z 1911r roku na 1 piętrze, wysokość 3,80 m. Na podłogach stary parkiet dębowy. Całość odmalowana, w oknach żaluzje. Mieszkanie ciche, rozkładowe, dwustronne, podwójne metalowe drzwi wejściowe. W kamienicy winda, domofon. Świetna prestiżowa lokalizacja, pełna infrastruktura, samo Centrum, tuż przy Nowym Świecie. Może być przeznaczone na biuro, kancelarię prawniczą, notarialną lub mieszkanie. Czynsz plus opłaty do wspólnoty ok. 1500 zł kaucja 1 miesięczna. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Wynajmę bezpośrednio lokal użytkowy. Lokal jest usytuowany na parterze, w przedwojennej kamienicy na przeciwko przystanku tramwajowego Raszyńska przy Filtrach. Posiada dwa niezależne pomieszczenia dostępne z holu komunikacyjnego. Między pomieszczeniami są drzwi przejściowe, które można zabudować. W jednym z pomieszczeń znajduje się zabudowa socjalna. Idealne na biuro, kancelarię lub gabinet kosmetyczny/inny. Preferowany wynajem długoterminowy. Możliwość remontu, dostosowania lokalu do indywidualnych potrzeb. Czynsz: 4000 + czynsz administracyjny/prąd.
Bezpośrednio Lokal pod prestiżowy biznes jak kancelaria prawnicza, firma konsultingowa, agencja marketingowa, dla programistów. Wyjście z lokalu bezpośrednio na ogród co jest unikatowe w centrum Warszawy. Lokal jest na dwie strony świata - na Al. Niepodległości oraz na ul Sędziowską (tu jest ogród). Wejście do lokalu jest również z tych dwóch stron. W ogrodzie stoi stolik i dwa krzesła, można w każdej chwili wyjść i się zrelaksować w czasie pracy. Lokal 74m do pracy dla firmy od kilku do kilkunastu osób. Są 4 pokoje od 10 do 22m, kuchnia z lodówką i mikrofalówką, wc. Lokal nie nadaje sie pod gabinety urody i medyczne (mała łazienka). Swoje siedziby miały tutaj na przestrzeni ostatnich 15 lat agencja kreatywna, marketingowa, ostatnio agencja pośrednictwa pracy. W cenie najmu są już meble i sprzęty widoczne na zdjęciach (prócz TV i flipchartu). Do samego lokalu prowadzi światłowód Orange. Dojazd W pobliżu jest metro Politechnika, liczne tramwaje i autobusy. Parking. Na ul. Sędziowskiej, Nowowiejskiej i Filtrowej są liczne miejsca parkingowe (strefa płatna). Nie ma parkingu przypisanego do lokalu. Można na stałe wynająć miejsce parkingowe od OSIR Nowowiejska, ok 300m od lokalu. Cena 4990zl/m-c plus czynsz administracyjny i media. Podana cena dotyczy okresu minimum 3-letniego. Na dwa lata +10%, na 1 rok +20%. Do ceny należy doliczyć VAT23%. Woda, ogrzewanie i śmieci zawarte są w czynszu spółdzielni ok 950zl. Kaucja 2 miesiące, do ustalenia. Lokal można oglądać po umówieniu się. Dostępne od 1 stycznia 2025r (jest szansa na zwolnienie wcześniej przez obecną firmę). Proszę napisać przez Olx pod jaki biznes miałby być najem, na jaki okres, podać numer telefonu a ja oddzwonię. Pośredników zapraszam z konkretnym klientem. Prowizja po stronie najemcy. Zapraszam Piotr, właściciel
Do wynajęcia lokal 160m2 na biuro, w kompleksie hal magazynowych w Nowym Koniku ul.Terespolska 10 (trasa na mińsk mazowiecki)blisko autostrady a2 przy węźle Halinów na piętrze budynku usługowego,z oddzielnym wejściem, ogrzewanie gazowe 25zł/m2
Witaj w Events4U No.2 - u nas znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć wyjątkowe chwile! Lokalizacja : 8 minut komunikacją miejską od stacji metra Politechnika, sprawia, że dotarcie do nas jest łatwe i wygodne. Cena zawiera : -udostępnienie lokalu na 8 godzin -czas na przygotowanie lokalu przed wydarzeniem (1-2h) -profesjonalne nagłośnienie -klubowe oświetlenie (laser, tuby led, stroboskop, neony) -dymiarka -wyposażenie baru (lodówka, kostkarka do lodu) -obsługa/ochrona -sprzątanie po imprezie -doradztwo w kwestii organizacji wydarzenia -pełno zakamarków do zrobienia niezapomnianych zdjęć Dodatkowe opłaty: powyżej 20 osób dopłata - 25zł/os. powyżej 50 osób wymagany jest dodatkowy ochroniarz - 300zł przedłużenie wydarzenia - 250zł/h i nic więcej! Skorzystaj z usług naszych profesjonalistów: * Barman: 550 zł * DJ: 700 zł * Fotograf: 550 zł * Fotobudka - 650zł *Cena podana w ofercie dotyczy dni od niedzieli do czwartku na wydarzenia do 20 osób! **W piątki/soboty, oraz dni świąteczne i je poprzedzające, cena wynajęcia lokalu do 40 osób wynosi 2699 zł. Powyżej liczby 40 osób naliczana jest dopłata za dodatkowego ochroniarza 300zł + 25 zł /osobę Nie czekaj, skontaktuj się z nami już teraz, aby zarezerwować termin i rozpocząć przygotowania do niezapomnianego wydarzenia! www.events4u.pl
Stwórz przestrzeń dla swojego sukcesu medycznego z AMC Nasze w pełni wyposażone gabinety medyczne oferują elastyczność, która rewolucjonizuje sposób wynajmu przestrzeni medycznej: Nowoczesny budynek w świetnym punkcie komunikacyjnym na Vipol Plaza Młynarskiej 42. Bezpośredni tramwaj z dworca centralnego, blisko stacja metra Płocka. Ogromny parking z ładowarką samochodów elektrycznych. Promujesz własną markę nie placówkę, w której pracujesz. Elastyczność czasowa: Wynajem już od 1 godziny, idealny dla wszystkich specjalizacji. Brak długoterminowych zobowiązań: Płacisz tylko za czas, w którym korzystasz, eliminując ryzyko finansowe. Pacjent odwołał wizytę? Wystarczy odwołać rezerwację gabinetu i nie płacisz. W pełni wyposażone gabinety: Oferujemy gabinety gotowe do użytku, abyś mógł skupić się na swojej praktyce bez dodatkowych kosztów. Idealne dla każdej specjalizacji: Nasze gabinety dostosowane są do różnych potrzeb medycznych, zapewniając profesjonalne środowisko dla Ciebie i Twoich pacjentów. W placówce dostępne USG, fotel kosmetyczny, EKG, punkt pobrań obsługiwany przez pielęgniarkę/ratownika etc. Zacznij korzystać z elastycznych rozwiązań wynajmu w AMC i dostosuj przestrzeń do swoich potrzeb bez zbędnych kosztów. Nie martwisz się utrzymaniem gabinetu, sprzątaniem, odpadami, kosztami mediów, wynagrodzeniami recepcji. Potrzebujesz 1h gabinetu wynajmujesz na 1h. Potrzebujesz pomocy z pozyskiwaniem pacjentów, kwestiami prawnymi, księgowością lub masz więcej pytań? Zadzwoń do nas
Kameralny, komfortowy dla Wynajmującego i Gości (dojazd, parking) wspaniały na gabinet beauty/barber/pracownię artystyczną bądź gabinet terapeutyczny. Gabinet nie jest umeblowany (łóżko, szafka kosmetyczna, krzesło kosmetyczne jak i laser należą do wynajmującej) Szukamy kogoś, komu tak jak nam zależy na doskonałej obsłudze i dobrej atmosferze współpracy! Do wspólnej dyspozycji: 5* Client Service, pokój socjalny, toaleta, lobby z recepcją z ogromną sofą i fotelami, mini ogród i strefa do relaksu przy wejściu Lokal ma stylowe wykończenie, umeblowanie o wysokim standardzie, niedaleko placu Bankowego. Minutę piechotą od Starbucksa, vegemiasto, metro Ratusz Arsenał, parkowanie dostępne Własne wejście do obiektu, z boku budynku, gwarantujące prywatność dla Klientów. Przy ulicy Długiej w Warszawie. Po drugiej stronie ulicy - Długa 44 znany budynek usługowy Estetyczny Gabinet o powierzchni 20 m2 przeznaczony jest na dowolną działalność, preferujemy cichy gabinet jak poprzednika. Możliwe beauty, barber, tatuaż, makijaż, masaż etc, rzęsy, paznokcie, makijaż permanentny Obecnie częściowo wyposażony: miejsce do przechowywania, umywalkę z blatem i szafkami jak i prysznicem! Do dyspozycji klientów jest również strefa wypoczynku z wygodnymi kanapami i przyjemną atmosfera, toaletą jak również i 5* Client Service. W tym samym lokalu działa również renomowany, lecz cichy Zakład Fryzjerski i gabinet tatuażu! Jeżeli są jeszcze jakiekolwiek pytania zapraszam do kontaktu, numer kontaktowy 53*****63. Bardzo proszę dzwonić od poniedziałku do soboty. Od godziny 10:00 do 19:30.
Posiadam do wynajęcia lokal użytkowy, ul. Wrzeciono 63A, Dzielnica Bielany. Lokal znajduje się w przyziemiu budynku na terenie osiedla przy ul. Wrzeciono 63A, 65. Łatwy i szybki dojazd do centrum (autobusy, tramwaje, metro). Dogodny dojazd od ul. Marymonckiej oraz od ul. Kasprowicza. W pobliżu stacja metra Wawrzyszew, szpital Bielański. Lokal usytuowany jest wewnątrz ogrodzonego osiedla, w przyziemiu budynku, oddzielne wejście z klatki schodowej. Przed terenem wewnętrznym osiedla zlokalizowany jest ogólnodostępny parking. Adres: ul. Wrzeciono 63A LU-3 (Dzielnica Bielany) Powierzchnia całkowita lokalu: 52,76m² Przeznaczenie lokalu: usługowo - biurowe Wyposażenie lokalu w instalacje: energia elektryczna, wod.-kan., zw, co, cw. Aktualny rozkład pomieszczeń: 1. pomieszczenie 1 2. pomieszczenie 2 3. pomieszczenie 3 4. WC. Poprzednia działalność w lokalu: siedziba biura. Możliwość aranżacji lokalu pod profil prowadzonej działalności po uzgodnieniach z Wynajmującym. Minimalna stawka czynszu netto - 25,00 zł/m2, tj. 1.319,00 zł netto + Vat = 1.622,37 zł brutto + zaliczki na media ok. 600,00 zł. Łącznie czynsz brutto 2.222,62 zł. Kaucja zabezpieczająca w wysokości 3-miesięcznego czynszu – 4.867,11 zł brutto. Okres obowiązywania umowy najmu: czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia. Najemca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w formie aktu notarialnego o poddaniu się egzekucji w trybie określonym w art. 777 § 1 pkt 4 i 5 k.p.c. Koszt zawarcia aktu ponosi Najemca. W celu obejrzenia lokalu należy zgłosić się do Działu Eksploatacji Spółki: od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00, tel. 22 304 11 12 wew. 101 Zwracamy się z prośbą o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu obejrzenia lokalu.
"Do wynajęcia przytulny, osobny gabinet dla specjalistów kosmetycznych. Dostęp 24/7. Dzielnica: Żoliborz. Kaliny Jędrusik 9. Dostępny parking dla gości. Cena: 2000 zł miesięcznie. Napisz na Tel. 78*******26."
Wynajmę biuro 100m 2 Warszawa powiśle - bezpośrednio 5 pokojów 15-20m2 z dostepem do Internetu [światłowód] z dostępem do 4 WC i 1 kuchni cena 8000+ vat zawiera ogrzewanie i internet. doliczam prąd na piętrze 12 biur - do wynajmu 5 obecnie w sumie ok 100m2 suteryna - Wybrzeże Kościuszkowskie Warszawa. własciciel
UWAGA - nowa cena ze względu na wyjazd i koniecznośc pilnego wynajmu !!!Wynajmę przestronne biuro w doskonałej lokalizacji, zarówno pod względem komunikacyjnym (w bezpośredniej bliskości skrzyżowania Okopowa - Aleja Solidarności) ,jak i otoczenia (wokół sporo sympatycznych restauracji, w budynku siłownia i kort do squasha), miejsca parkingowe przy ulicy zwykle dostępne, spokojna lokalizacja (w bezpośredniej bliskości KRRiT, Episkopat) .Biuro jest po generalnym remoncie.Samo biuro posiada powierzchnie 130m2:- hol z recepcją (fotele+ stolik)- wyposażona kuchnia z kącikiem jadalnym dla 3 osób (zmywarka, płyta indukcyjna, lodówka, pralka, blat, szafki)- 15m2 eleganckiej salki konferencyjnej z stołem, 6 krzesłami biurowymi, komodą- 20m2 pokój biurowo-hotelowy z wygodnym składanym łóżkiem (tzw. półkotapczan) z wydzieloną elegancką łazienką (prysznic, toaleta, umywalka) - bardzo wygodne w przypadku firmy, w której przyjeżdzają pracownicy w delegację do Warszawy.- ubikacja ogólnie dostępna,- trzy pokoje biurowe (komfortowe dla 2, 4, 8 pracowników) wyposażone w biurka, fotele, regały typu Kallas - Wynajmujący otwarty na dodatkowe doposażenie biura według potrzeb Najemcy.W lokalu zainstalowano oświetlenie inteligentne - możliwe sterowanie (zmiana barwy, nasycenia światła)Biuro jest po generalnym remoncie.Do dyspozycji jedno miejsce w garażu podziemnym. Biuro w każdym pomieszczeniu posiada klimatyzacje.Budynek z całodobową ochroną, recepcją i możliwością umieszczenia szyldu przy wejściu. Poza czynszem najmu do opłacenia media (prąd) i czynsz administracyjny (ok 1700 zł).
Na wynajem lokal biurowy o powierzchni 64 m2 na warszawskiej Woli. Lokal składa się z trzech pomieszczeń. Oświetlenie: Dzięki świetlikom (oknom dachowym) masz dostęp do obfitego naturalnego światła, co tworzy przyjazną i jasną atmosferę wewnątrz. Biuro jest odmalowane i gotowe do rozpoczęcia działalności. Dostęp do lokalu 24/7. Do ceny trzeba doliczyć opłaty eksploatacyjne 16,5 zł netto/m², w których zawarte są wszystkie opłaty oraz wywóz śmieci 55 zł/mies. Bliskość stacji metra, ok 450 metrów, jest dodatkowym atutem. Zapraszamy do kontaktu, aby uzyskać więcej informacji lub umówić się na oględziny. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Oferuję do wynajęcia przestronny lokal o powierzchni 95 m², zlokalizowany w doskonałym miejscu przy Al. Jerozolimskich, tuż obok Dworca Centralnego i Złotych Tarasów. Najważniejsze atuty: Powierzchnia: 95 m², obejmująca 4 pomieszczenia oraz łazienkę, Wysokość: 4 metry, co zapewnia wyjątkową przestronność, Podłogi: Dębowa klepka, elegancka i trwała, Lokalizacja: Parter budynku, z dużymi oknami wychodzącymi bezpośrednio na Aleje Jerozolimskie, co gwarantuje świetną widoczność. Warunki najmu: Cena wynajmu: 8 900 zł netto miesięcznie, Opłaty dodatkowe: Czynsz do wspólnoty - około 1 200 zł, Kaucja: Równowartość dwóch miesięcznych czynszów, Lokalizacja na parterze: Okna wychodzące na Aleje Jerozolimskie, zapewniające doskonały dostęp i widoczność z ulicy. Lokal jest idealny na biuro, kancelarię, gabinet lub inne usługi, w doskonałej lokalizacji z łatwym dostępem do komunikacji miejskiej i bliskością centrum miasta. Zapraszam do kontaktu i obejrzenia lokalu! W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą wynajmu trzypoziomowego domu wolnostojącego, idealnego na cele biurowe, położonego w spokojnej okolicy Bielan, pomiędzy Laskiem Bielańskim a trasą S8. Oferta dostępna wyłącznie dla firm. Cena najmu: 13 000 zł netto + 23% VAT, Dodatkowe opłaty: Media (prąd, woda, gaz - liczniki przepisane na najemcę), Kaucja: Równowartość dwóch miesięcznych czynszów, Pierwsza umowa: 3 lata. Najważniejsze atuty: Powierzchnia: 240 m², trzypoziomowy układ (piwnica, parter, piętro), Działka: 500 m², Doskonała lokalizacja: Dogodny dojazd zarówno samochodem (blisko trasy S8 i Wisłostrady), jak i komunikacją miejską (autobus, tramwaj, metro Słodowiec w odległości do 750 m), Parking: Możliwość zaparkowania 6 samochodów - 1 miejsce przy ul. Lektykarskiej, 3 wzdłuż ogrodzenia przy ul. Cząstkowskiej, 2 na posesji, Przystosowany do biura: Dom posiada sieć komputerową, internet światłowodowy oraz alarm. Układ domu: Parter: Przestronny, dwupoziomowy salon (50 m²), Kuchnia, WC, Garderoba. Piętro: Cztery pokoje biurowe o powierzchniach: 15 m², 13 m², 13 m², 11,5 m², Jeden mniejszy pokój: 7,5 m², Łazienka z wanną, Przestronny hall z możliwością zagospodarowania dodatkowej przestrzeni biurowej (16 m²). Piwnica: Ogrzewana przestrzeń magazynowa, Garaż (36,5 m²), Dodatkowe pomieszczenia: 6,5 m² i 10 m² magazynu, pokój biurowy (6,5 m²), kotłownia, WC. Instalacje: Ogrzewanie gazowe (kocioł gazowy), Prąd (dodatkowe przyłącze siłowe w garażu), Woda i kanalizacja miejska, System nawadniania ogrodu z dodatkowym licznikiem wody, Alarm. Dom jest idealnym rozwiązaniem dla firm szukających komfortowej i dobrze skomunikowanej przestrzeni biurowej, w cichej okolicy, ale z szybkim dojazdem do centrum miasta. Zapraszamy do kontaktu i obejrzenia nieruchomości! W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
Odrestaurowana willa z lat 20 XX wieku w cichej lokalizacji obok Łazienek Królewskich ENGLISH DESCRIPTION BELOW - PLEASE DO NOT HESITATE TO CONTACT US Mamy przyjemność zaprezentować ofertę biurową w odrestaurowanej willi z lat 20 XX wieku usytuowanej w cichej lokalizacji blisko Łazienek Królewskich. Lokal jest wykończony w stylu nowoczesnym, białe ściany i czarne elementy są idealnym tłem dla własnej aranżacji na potrzeby komercyjne. Jest możliwość wstawiania lekkich ścian działowych. Nieruchomość jest wynajmowana bez mebli.→ OPIS NIERUCHOMOŚCIOferta biura ma łączną powierzchnię 224 m2 i znajduje się na 3-cim (poddaszu) i 2-gim piętrze modernistycznej willi. Na trzecim piętrze, o powierzchni 161 m2, znajduje się: przestrzeń open-space, duża sala konferencyjna na 12 osób,gabinet, duża jasna kuchnia,łazienka. Na drugim piętrze, o powierzchni 63m2, znajduje się:sala konferencyjna na 8 osób,dwa gabinety,mała kuchnia,łazienka.Ta elegancka nieruchomość idealnie nadaje się na biura, siedzibę firmy, instytucję kulturalną lub placówkę dyplomatyczną. Willa łączy w sobie historyczny charakter z nowoczesnymi udogodnieniami, a jej otoczenie sprzyja prowadzeniu działalności w komfortowych warunkach. → BUDYNEKWilla została wybudowana w latach 20. XX wieku, w czasach, gdy Dolny Mokotów był dzielnicą luksusowych rezydencji. Budynek wyróżnia się elegancką, modernistyczną architekturą, typową dla bogatych willi tego okresu. Willa była częścią rozwijającej się dzielnicy, w której mieszkała inteligencja, artyści oraz politycy.Podczas II wojny światowej willa przy Iwickiej miała szczególne znaczenie jako siedziba ważnych wydarzeń związanych z polskim podziemiem. W jej wnętrzach działała jedna z komórek Armii Krajowej (AK). Dom ten był również miejscem, gdzie ukrywano broń oraz odbywały się tajne spotkania konspiratorów. W pewnym okresie znajdowała się tam także radiostacja nadawcza.Willa zachowała swój historyczny charakter i jest uznawana za miejsce o dużej wartości historycznej. Jest to jeden z niewielu budynków w Warszawie, który przetrwał wojnę i nadal istnieje w niemal pierwotnym kształcie. Obecnie budynek jest objęty ochroną konserwatorską.Budynek ten, dzięki swojej architekturze i bogatej historii, stanowi ważny element dziedzictwa Dolnego Mokotowa, a także całej Warszawy. → LOKALIZACJABudynek znajduje się w dobrze skomunikowanej części Dolnego Mokotowa, z dogodnym dostępem do głównych arterii Warszawy, takich jak ul. Czerniakowska i Belwederska, co umożliwia szybkie połączenie z centrum miasta oraz innymi dzielnicami. Bliskość przystanków autobusowych i tramwajowych zapewnia łatwy dojazd zarówno dla pracowników, jak i klientów. To miejsce, które zapewnia prestiżowy adres, a jednocześnie szybki dostęp do wszystkich kluczowych części Warszawy. Dzięki swojemu położeniu w zielonej części Mokotowa, willa oferuje spokojne i przyjazne otoczenie, które sprzyja pracy. W sąsiedztwie znajdują się dwa duże parki Łazienki Królewskie i Park Morskie Oko.W najbliższej okolicy znajduje się wiele restauracji i kawiarni, co stanowi świetne udogodnienie dla pracowników i gości biznesowych: Restauracja „Na Lato”, Restauracja „Rozbrat 20”. W pobliżu znajduje się też kilka klimatycznych kawiarni, idealnych na szybkie spotkania lub przerwy w pracy. Ponadto w okolicy dostępne są sklepy spożywcze, które mogą zapewnić codzienne potrzeby biurowe.Wynajęcie przestrzeni biurowej w willi to nie tylko dostęp do luksusowego budynku z historycznym charakterem, ale także wygoda wynikająca z lokalnych udogodnień. Okolica zapewnia niezbędne punkty usługowe, a także różnorodne lokale gastronomiczne i handlowe. To miejsce, które zadowoli zarówno pracowników, jak i klientów dzięki swojej funkcjonalności i prestiżowemu charakterowi. → OPŁATYCena 22 400 PLN netto (+ 23 % VAT) miesięcznie zawiera czynsz administracyjny + media (1000 PLN) zawiera miejsce parkingowe zewnętrzne Nasza oferta to idealna przestrzeń dla najemców komercyjnych, którzy szukają prestiżowej lokalizacji w zielonej, spokojnej okolicy, a jednocześnie z wygodnym dostępem do centrum Warszawy. Bogata infrastruktura, bliskość terenów zielonych oraz eleganckie otoczenie czynią tę nieruchomość doskonałym wyborem dla firm, instytucji kulturalnych, czy organizacji szukających wyjątkowego miejsca na swoją działalność.Zapraszamy do kontaktu z biurem Hamilton May. Numer oferty: 7269 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Restored 1920s villa in a quiet location next to the Royal Łazienki Park We are pleased to present an office offer in a restored 1920s villa located in a quiet location close to the Royal Baths. The premises are finished in a modern style, white walls and black elements are an ideal background for your own arrangement for commercial purposes. There is a possibility to insert light partition walls. The property is rented without furniture.→ PROPERTY DESCRIPTIONThe office offer has a total area of 224 m2 and is located on the 3rd (attic) and 2nd floor of a modernist villa.On the third floor, with an area of 161 m2, there is: open space, large conference room for 12 people, office, large bright kitchen, bathroom. On the second floor, with an area of 63m2, there is: conference room for 8 people, two offices, small kitchen, bathroom.This elegant property is ideal for offices, corporate headquarters, cultural institutions or diplomatic missions. The villa combines historical character with modern amenities, and its surroundings are conducive to conducting business in comfortable conditions. → BUILDINGThe villa was built in the 1920s, at a time when Dolny Mokotów was a district of luxurious residences. The building is distinguished by its elegant, modernist architecture, typical of wealthy villas of the period. The villa was part of a developing district where intelligentsia, artists and politicians lived. During World War II, the villa on Iwicka Street was of particular importance as the seat of important events related to the Polish underground. One of the Home Army (AK) cells operated in its interior. The house was also a place where weapons were hidden and secret meetings of conspirators took place. At one time, there was also a radio broadcasting station there. The villa has retained its historical character and is considered a place of great historical value. It is one of the few buildings in Warsaw that survived the war and still exists in almost its original form. The building is currently under conservation protection. This building, thanks to its architecture and rich history, is an important part of the heritage of Lower Mokotów, as well as the entire Warsaw. → LOCATIONThe building is located in a well-connected part of Dolny Mokotów, with convenient access to the main arteries of Warsaw, such as Czerniakowska and Belwederska streets, which allows for a quick connection to the city center and other districts. The proximity of bus and tram stops ensures easy access for both employees and customers. This is a place that provides a prestigious address, while also providing quick access to all key parts of Warsaw. Thanks to its location in the green part of Mokotów, the villa offers a peaceful and friendly environment that is conducive to work. In the vicinity there are two large parks: Łazienki Królewskie and Park Morskie Oko. There are many restaurants and cafes in the immediate vicinity , which is a great convenience for employees and business guests: Restaurant "Na Lato", Restaurant "Rozbrat 20". There are also several atmospheric cafes nearby, ideal for quick meetings or breaks at work. In addition, there are grocery stores in the area that can provide everyday office needs. Renting office space in a villa means not only access to a luxurious building with a historical character, but also the convenience of local amenities. The area provides the necessary service points, as well as a variety of dining and shopping venues. This is a place that will satisfy both employees and clients thanks to its functionality and prestigious character. → PRICINGPrice 22,400 PLN Net (+ 23 % VAT) per month including admin fees + utilities (1,000 PLN) including overground parking place Our offer is an ideal space for commercial tenants who are looking for a prestigious location in a green, quiet area, while at the same time with convenient access to the center of Warsaw. Rich infrastructure, proximity to green areas and elegant surroundings make this property an excellent choice for companies, cultural institutions or organizations looking for a unique place for their activities. Please contact the Hamilton May office. Reference number: 7269
Gastronomia 57m2. Do odstąpienia działający lokal gastronomiczny o pow 57m2 w Warszawie w dzielnicy Ursus. Lokal w pełni wyposażony, położony w idealnej lokalizacji wśród nowych osiedli mieszkalnych. Lokal posiada wentylację mechaniczną przygotowaną do prowadzenia ciężkiej kuchni, zgodę na sprzedaż alkoholu, wszystkie media. Przeznaczenie lokalu gastronomia, przed lokalem możliwość wystawienia letniego ogródka o pow. około 30m2
Na wynajem lokal o powierzchni 145m², zlokalizowany na Mokotowie przy ulicy Wita Stwosza w Warszawie. Nieruchomość świetnie sprawdzi się zarówno jako przestrzeń na kancelarię, biuro, jak i na cele mieszkalne. Lokal przystosować można do indywidualnych potrzeb przyszłego najemcy. W pobliżu lokalu znajduje się wiele urzędów, restauracji, punktów usługowych oraz doskonałej komunikacji miejskiej. To doskonała oferta dla osób poszukujących reprezentacyjnej przestrzeni do prowadzenia działalności lub do zamieszkania w jednym z najbardziej atrakcyjnych punktów stolicy. Lokal w pełni klimatyzowany. Cena + opłaty administracyjne +oplaty licznikowe
Niepodległości 124 to kameralny, nowoczesny budynek mieszkalno - usługowy usytuowany w południowej części miasta. Posiada 8 kondygnacji naziemnych i oferuje atrakcyjną powierzchnię mieszkalną. Ciekawa architektura i narożne usytuowanie przy skrzyżowaniu sprawia, że obiekt jest rozpoznawalny i bardzo dobrze wyeksponowany. W budynku zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które gwarantują odpowiedni standard i wysoki komfort pracy. Duże okna zapewniają optymalne doświetlenie wnętrz. Biuro na wynajem wielkości 95,55 mkw, w skład, której wchodzą; - Hol - Pokój ( 20 mkw) - Pokój (22 mkw) - Pokój ( 18 mkw) - Pokój (25 mkw) - Kuchnia - Wc LOKALIZACJA: Budynek przy Niepodległości 124 położony jest na terenie warszawskiego Mokotowa, przy głównej arterii tej części miasta. W okolicy znajdują się kampusy akademickie i park Pole Mokotowskie. Szybki dojazd do ścisłego centrum pozwala na pełne korzystanie ze stołecznej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do pozostałych dzielnic, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe oraz stacja I linii metra - Pole Mokotowskie. Dojazd samochodem do Dworca Centralnego zajmuje ok. 10 minut, do Lotniska Chopina w Warszawie – ok. 15 minut. Punkty w pobliżu Przystanek Madalińskiego 01 Przystanek Madalińskiego 02 Przystanek Madalińskiego 03 Cena; 8000 PLN Dodatkowo płatne opłaty eksploatacyjne mieszkania. Zapraszam do kontaktu, (użyj formularza kontaktowego) Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()