Mokotów: biuro 34 m2

Sortowanie:
Znaleziony: 16 ogłoszenie w kategorii Biura i Lokale Polska: Wszystkie miasta
Lokal do wynajęcia Warszawa Mokotów al. Wilanowska 774 m2
Lokal do wynajęcia Warszawa Mokotów al. Wilanowska 774 m2
45000 zł
nowe Warszawa 9 dni plecy
Powierzchnia773

Biuro nieruchomości MD Home ma przyjemność zaprezentować duży dom wolnostojący z parkingiem położony na warszawskim Mokotowie. przy ul. Wilanowskie tuż przy Metrze Wilanowska . Duży dom I 15 pokoi | Duża działka | 34 miejsca parkingowe I Możliwość wynajmu na cele biurowe i usługowe | Przy Metrze PARAMETRY NIERUCHOMOŚCI: Powierzchnia domu: 773,55 m2 Powierzchnia działki: 2384 m2 Ilość kondygnacji: 2 Ilość pokoi: 15 Garaż: TAK (2 stanowiska w bryle budynku) Parking: TAK (34 miejsca parkingowe) Media: Prąd, Gaz, Woda, Kanalizacja Dojazd: Droga asfaltowa Klimatyzacja: TAK PARTER (pow. 366,6 m2) składa się z: - 8 pokoi, recepcja, szatnia, zaplecze, 2 łazienki, kuchnia, kotłownia, WC, pomieszczenie gospodarcze, hol, 2 przedsionki PIĘTRO (pow. 406,25 m2) składa się z: - 7 pokoi, WC męskie, WC damskie, łazienka, pomieszczenie gospodarcze, hol, pomieszczenie socjalne. KOMUNIKACJA: - Przystanek autobusowy (3 min pieszo); - Metro Wilanowska (8 min pieszo); - Przystanek tramwajowy (oddalony 700m). Serdecznie zapraszamy do prezentacji nieruchomości w dogodnym dla Państwa terminie. Michał Jeziorski Doradca ds Nieruchomości Nr. Licencji: 28007 Tel: [numer] e-mail: [email] [www] Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Michał Jeziorski (licencja nr: 28007) al. Wilanowska, Warszawa Mokotów Do wynajęcia lokal o powierzchni 773,55 m² na działce o powierzchni 2384 m² Ogłoszenie biura nieruchomości  Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Mokotów, Wilanowska Poland - lokalizacja przybliżona

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
1400 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia39
SprzedażPośrednik

biuro serwisowane dla 4 osób do wynajęcia, na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu w Mokotowskiej Strefie Biznesowej w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Prywatna przestrzeń biurowa dla osób, które lubią atmosferę współpracy we własnych zespołach. Elastyczne miejsce do pracy, bez przypisanego biurka, na okres już od jednego miesiąca , dla osób, które lubią pracować w zmiennym środowisku i nie potrzebują stałego miejsca pracy. Wyróżniki powierzchni: -około 10 m2/biurko, -unikalne, wysokiej jakości meble z elektrycznie regulowanymi biurkami, -odpowiednie nasłonecznienie, -fit out, -meble redukujące poziom hałasu, -kameralność, -indywidualnie regulowana klimatyzacja, -zgodność z wszelkimi przepisami BHP. Miesięczna opłata za jedno stanowisko pracy w prywatnym pokoju to 350 EUR. Najemca ma dostęp do szeregu przydatnych usług: -Szybkie łącze internetowe, -stanowisko recepcji, -kawiarnia, -siłownia, Parking: -766 podziemnych miejsc parkingowych i 379 stacji dla rowerów. -Bezpłatny system rowerowy dostępny dla najemców w sezonie, Opis budynku: Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutem Zalety lokalizacji: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 242295

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
1050 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia29
SprzedażPośrednik

biuro serwisowane dla 3 osób do wynajęcia, na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu w Mokotowskiej Strefie Biznesowej w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Prywatna przestrzeń biurowa dla osób, które lubią atmosferę współpracy we własnych zespołach. Elastyczne miejsce do pracy, bez przypisanego biurka, na okres już od jednego miesiąca , dla osób, które lubią pracować w zmiennym środowisku i nie potrzebują stałego miejsca pracy. Wyróżniki powierzchni: -około 10 m2/biurko, -unikalne, wysokiej jakości meble z elektrycznie regulowanymi biurkami, -odpowiednie nasłonecznienie, -fit out, -meble redukujące poziom hałasu, -kameralność, -indywidualnie regulowana klimatyzacja, -zgodność z wszelkimi przepisami BHP. Miesięczna opłata za jedno stanowisko pracy w prywatnym pokoju to 350 EUR. Najemca ma dostęp do szeregu przydatnych usług: -Szybkie łącze internetowe, -stanowisko recepcji, -kawiarnia, -siłownia, Parking: -766 podziemnych miejsc parkingowych i 379 stacji dla rowerów. -Bezpłatny system rowerowy dostępny dla najemców w sezonie, Opis budynku: Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutem Zalety lokalizacji: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 242294

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
1400 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia39
SprzedażPośrednik

biuro serwisowane dla 4 osób do wynajęcia, na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu w Mokotowskiej Strefie Biznesowej w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Prywatna przestrzeń biurowa dla osób, które lubią atmosferę współpracy we własnych zespołach. Elastyczne miejsce do pracy, bez przypisanego biurka, na okres już od jednego miesiąca , dla osób, które lubią pracować w zmiennym środowisku i nie potrzebują stałego miejsca pracy. Wyróżniki powierzchni: -około 10 m2/biurko, -unikalne, wysokiej jakości meble z elektrycznie regulowanymi biurkami, -odpowiednie nasłonecznienie, -fit out, -meble redukujące poziom hałasu, -kameralność, -indywidualnie regulowana klimatyzacja, -zgodność z wszelkimi przepisami BHP. Miesięczna opłata za jedno stanowisko pracy w prywatnym pokoju to 350 EUR. Najemca ma dostęp do szeregu przydatnych usług: -Szybkie łącze internetowe, -stanowisko recepcji, -kawiarnia, -siłownia, Parking: -766 podziemnych miejsc parkingowych i 379 stacji dla rowerów. -Bezpłatny system rowerowy dostępny dla najemców w sezonie, Opis budynku: Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutem Zalety lokalizacji: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 239830

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
1050 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia30
SprzedażPośrednik

biuro serwisowane dla 3 osób do wynajęcia, na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu w Mokotowskiej Strefie Biznesowej w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od 1 maja 2923 r. Prywatna przestrzeń biurowa dla osób, które lubią atmosferę współpracy we własnych zespołach. Elastyczne miejsce do pracy, bez przypisanego biurka, na okres już od jednego miesiąca , dla osób, które lubią pracować w zmiennym środowisku i nie potrzebują stałego miejsca pracy. Wyróżniki powierzchni: -około 10 m2/biurko, -unikalne, wysokiej jakości meble z elektrycznie regulowanymi biurkami, -odpowiednie nasłonecznienie, -fit out, -meble redukujące poziom hałasu, -kameralność, -indywidualnie regulowana klimatyzacja, -zgodność z wszelkimi przepisami BHP. Miesięczna opłata za jedno stanowisko pracy w prywatnym pokoju to 350 EUR. Najemca ma dostęp do szeregu przydatnych usług: -Szybkie łącze internetowe, -stanowisko recepcji, -kawiarnia, -siłownia, Parking: -766 podziemnych miejsc parkingowych i 379 stacji dla rowerów. -Bezpłatny system rowerowy dostępny dla najemców w sezonie, Opis budynku: Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutem Zalety lokalizacji: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 236482

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
9543 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia694
SprzedażPośrednik

biuro o pow. 694 m2 do wynajęcia, na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 3 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Wynalazek. Powierzchnia do wydzielenia z większego modułu biurowego. Rozwiązania architektoniczne zastosowane w budynku pozwalają na niemalże dowolną aranżację powierzchni i dostosowanie jej do potrzeb najemców. Termin wejścia do lokalu jest uzależniony od zakresu aranżacji lokalu, który byłby niezbędny by dostosować lokal do potrzeb najemcy. Trwa to około 2-3 miesięcy. Jeżeli Najemca akceptuje obecną aranżację, istnieje możliwość wejścia do lokalu od zaraz. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -podnoszone podłogi -uchylne okna -podwieszane sufity -elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space -wykładzina Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 13,75 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 30,90 PLN/m2, -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (2,50%). Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Darmowe wifi. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Liczba miejsc parkingowych naziemnych:118. Liczba miejsc parkingowych podziemnych:693. Koszt parkingu naziemnego: 50.00 EUR/ miejsce. Koszt parkingu podziemnego: 85.00 EUR/ miejsce, Współczynnik miejsc parkingowych: 1:41 Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutem Zalety lokalizacji: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 242267

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
6806 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia495
SprzedażPośrednik

biuro o pow. 495 m2 do wynajęcia, na 4 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 4 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Wynalazek. Powierzchnia do wydzielenia z większego modułu biurowego. Rozwiązania architektoniczne zastosowane w budynku pozwalają na niemalże dowolną aranżację powierzchni i dostosowanie jej do potrzeb najemców. Termin wejścia do lokalu jest uzależniony od zakresu aranżacji lokalu, który byłby niezbędny by dostosować lokal do potrzeb najemcy. Trwa to około 2-3 miesięcy. Jeżeli Najemca akceptuje obecną aranżację, istnieje możliwość wejścia do lokalu od zaraz. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -podnoszone podłogi -uchylne okna -podwieszane sufity -elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space -wykładzina Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 13,75 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 30,90 PLN/m2, -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (2,50%). Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Darmowe wifi. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Liczba miejsc parkingowych naziemnych:118. Liczba miejsc parkingowych podziemnych:693. Koszt parkingu naziemnego: 50.00 EUR/ miejsce. Koszt parkingu podziemnego: 85.00 EUR/ miejsce, Współczynnik miejsc parkingowych: 1:41 Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutem Zalety lokalizacji: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 242266

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
6806 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia495
SprzedażPośrednik

biuro o pow. 495 m2 do wynajęcia, na 4 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 4 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Wynalazek. Powierzchnia do wydzielenia z większego modułu biurowego. Rozwiązania architektoniczne zastosowane w budynku pozwalają na niemalże dowolną aranżację powierzchni i dostosowanie jej do potrzeb najemców. Termin wejścia do lokalu jest uzależniony od zakresu aranżacji lokalu, który byłby niezbędny by dostosować lokal do potrzeb najemcy. Trwa to około 2-3 miesięcy. Jeżeli Najemca akceptuje obecną aranżację, istnieje możliwość wejścia do lokalu od zaraz. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -podnoszone podłogi -uchylne okna -podwieszane sufity -elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space -wykładzina Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 13,75 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 30,90 PLN/m2, -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (2,50%). Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Darmowe wifi. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Liczba miejsc parkingowych naziemnych:118. Liczba miejsc parkingowych podziemnych:693. Koszt parkingu naziemnego: 50.00 EUR/ miejsce. Koszt parkingu podziemnego: 85.00 EUR/ miejsce, Współczynnik miejsc parkingowych: 1:41 Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutem Zalety lokalizacji: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 239811

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
9543 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia694
SprzedażPośrednik

biuro o pow. 694 m2 do wynajęcia, na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 3 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Wynalazek. Powierzchnia do wydzielenia z większego modułu biurowego. Rozwiązania architektoniczne zastosowane w budynku pozwalają na niemalże dowolną aranżację powierzchni i dostosowanie jej do potrzeb najemców. Termin wejścia do lokalu jest uzależniony od zakresu aranżacji lokalu, który byłby niezbędny by dostosować lokal do potrzeb najemcy. Trwa to około 2-3 miesięcy. Jeżeli Najemca akceptuje obecną aranżację, istnieje możliwość wejścia do lokalu od zaraz. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -podnoszone podłogi -uchylne okna -podwieszane sufity -elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space -wykładzina Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 13,75 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 30,90 PLN/m2, -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (2,50%). Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Darmowe wifi. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Liczba miejsc parkingowych naziemnych:118. Liczba miejsc parkingowych podziemnych:693. Koszt parkingu naziemnego: 50.00 EUR/ miejsce. Koszt parkingu podziemnego: 85.00 EUR/ miejsce, Współczynnik miejsc parkingowych: 1:41 Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutem Zalety lokalizacji: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 239810

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
6971 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia507
SprzedażPośrednik

biuro o pow. 507 m2 do wynajęcia, na 4 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 4 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Wynalazek. Powierzchnia do wydzielenia z większego modułu biurowego. Rozwiązania architektoniczne zastosowane w budynku pozwalają na niemalże dowolną aranżację powierzchni i dostosowanie jej do potrzeb najemców. Termin wejścia do lokalu jest uzależniony od zakresu aranżacji lokalu, który byłby niezbędny by dostosować lokal do potrzeb najemcy. Trwa to około 2-3 miesięcy. Jeżeli Najemca akceptuje obecną aranżację, istnieje możliwość wejścia do lokalu od zaraz. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -podnoszone podłogi -uchylne okna -podwieszane sufity -elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space -wykładzina Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 13,75 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 30,90 PLN/m2, -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (2,50%). Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Darmowe wifi. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Liczba miejsc parkingowych naziemnych:118. Liczba miejsc parkingowych podziemnych:693. Koszt parkingu naziemnego: 50.00 EUR/ miejsce. Koszt parkingu podziemnego: 85.00 EUR/ miejsce, Współczynnik miejsc parkingowych: 1:41 Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutem Zalety lokalizacji: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 236460

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
2100 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia60

biuro serwisowane na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu w Mokotowskiej Strefie Biznesowej w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Prywatna przestrzeń biurowa dla osób, które lubią atmosferę współpracy we własnych zespołach. Elastyczne miejsce do pracy, bez przypisanego biurka, na okres już od jednego miesiąca , dla osób, które lubią pracować w zmiennym środowisku i nie potrzebują stałego miejsca pracy. Wyróżniki powierchni: -około 10 m2/biurko, -unikalne, wysokiej jakości meble z elektrycznie regulowanymi biurkami, -odpowiednie nasłonecznienie, -fit out, -meble redukujące poziom hałasu, -kameralność, -indywidualnie regulowana klimatyzacja, -zgodność z wszelkimi przepisami BHP. Miesięczna opłata za jedno stanowisko pracy w prywatnym pokoju to to 350 EUR. Obecnie dostępne są pokoje 3-, 4-, 5-, 6-osobowe. Miesięczna opłata za stanowisko pracy w otwartej przestrzeni coworkingowej to 150 EUR. Miesięczna opłata za dedykowane stanowisko pracy w otwartej przestrzeni coworkingowej to 280 EUR. Najemca ma dostęp do szeregu przydatnych usług: -Szybkie łącze internetowe, -stanowisko recepcji, -kawiarnia, -siłownia, Parking: -766 podziemnych miejsc parkingowych i 379 stacji dla rowerów. -Bezpłatny system rowerowy dostępny dla najemców w sezonie, Umowa: Opis budynku: Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutem Zalety lokalizacji: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 178214

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
2027 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia153

biuro o pow. 153 m2 na 2 piętrze w nowoczesnym biurowcu w Mokotowskiej Strefie Biznesowej w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz Lokal biurowy znajdujący się na 4 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Wynalazek. Powierzchnia do wydzielenia z większego modułu biurowego. Rozwiązania architektoniczne zastosowane w budynku pozwalają na niemalże dowolną aranżację powierzchni i dostosowanie jej do potrzeb najemców. Termin wejścia do lokalu jest uzależniony od zakresu aranżacji lokalu, który byłby niezbędny by dostosować lokal do potrzeb najemcy. Trwa to około 2-3 miesięcy. Jeżeli Najemca akceptuje obecną aranżację, istnieje możliwość wejścia do lokalu od zaraz. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -podnoszone podłogi -uchylne okna -podwieszane sufity -elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space -wykładzina Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2027 EUR, -koszty eksploatacyjne: 22,00 PLN/m2, -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 3.55% Darmowe wifi. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Liczba miejsc parkingowych naziemnych:118. Liczba miejsc parkingowych podziemnych:693. Koszt parkingu naziemnego: 50.00 EUR/ miejsce. Koszt parkingu podziemnego: 85.00 EUR/ miejsce Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutem Zalety lokalizacji: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 178218

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Marynarska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Marynarska
6448 zł
Warszawa 9 dni plecy
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia496
SprzedażPośrednik

Opis ofertylokal biurowy o pow. 496 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie, na 7 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Marynarskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Klimatyzowany lokal biurowy na 7 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Postępu. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Można efektywnie zaplanować biuro zarówno przy podziale gabinetowym jak i open space. Termin wejścia do lokalu uzależniony jest od zakresu aranżacji, dostępności materiałów wykończeniowych i wynosi około 2-3 miesięcy od podpisania umowy najmu. Najemca może również wprowadzić się do lokalu w stanie zastanym, czyli pozostawionym przez poprzedniego Najemcę. Standard powierzchni biurowej: -wysokość pomieszczeń - 2,75 m -Nowoczesny system klimatyzacji z nawilżaniem powietrza, umożliwiający indywidualne ustawienia w każdym pomieszczeniu-podział powierzchni ściankami -wykładzina, Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła. W pełni wyposażone aneksy kuchenne Najemcy mają do dyspozycji ogólnodostępną bezpłatną sieć Wi-Fi. Na miesięczne koszty najmu netto składają się: -czynsz: 6448 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 34 PLN/m2 (16864 PLN), -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5 %). Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, Operatorzy obecnie występujący w budynku: T-Mobile, Netia, Orange, Exatel, UPC. Dodatkowo każdy najemca ma możliwość wprowadzenia do budynku własnego operatora. Najemcy mają do dyspozycji powierzchnie konferencyjne: od małych salek spotkań (pow. 7 m2) do dużych sal (pow. 190 m2). Parking z dostępem wykorzystującym system identyfikacji tablic rejestracyjnych samochodów, -70 EUR/stanowisko/ miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2, Parking dla rowerów; prysznice dla rowerzystów. Umowa: -długość umowy: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 10-piętrowy budynek biurowy klasy A oferujący komfortowe warunki do pracy i wypoczynku. Udogodnienia dla Najemców: -kawiarnie, -siłownia, -centrum medyczne, -basen, -przedszkole, -myjnia ekologiczna dla samochodów, Lokalizacja: Budynek położony jest niedaleko jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 281784

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
6718 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia507
SprzedażPośrednik

biuro o pow. 507 m2 do wynajęcia, na 4 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 4 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Wynalazek. Powierzchnia do wydzielenia z większego modułu biurowego. Rozwiązania architektoniczne zastosowane w budynku pozwalają na niemalże dowolną aranżację powierzchni i dostosowanie jej do potrzeb najemców. Termin wejścia do lokalu jest uzależniony od zakresu aranżacji lokalu, który byłby niezbędny by dostosować lokal do potrzeb najemcy. Trwa to około 2-3 miesięcy. Jeżeli Najemca akceptuje obecną aranżację, istnieje możliwość wejścia do lokalu od zaraz. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -podnoszone podłogi -uchylne okna -podwieszane sufity -elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space -wykładzina Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: do ustalenia -koszty eksploatacyjne: do ustalenia -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (3.55%). Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Darmowe wifi. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Liczba miejsc parkingowych naziemnych:118. Liczba miejsc parkingowych podziemnych:693. Koszt parkingu naziemnego: 50.00 EUR/ miejsce. Koszt parkingu podziemnego: 85.00 EUR/ miejsce, Współczynnik miejsc parkingowych: 1:41 Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutem Zalety lokalizacji: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 234018

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Marynarska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Marynarska
12142 zł
Warszawa 9 dni plecy
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia934
SprzedażPośrednik

Opis ofertylokal biurowy o pow. 934 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie, na 6 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Marynarskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Klimatyzowany lokal biurowy na 6 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Postępu. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Można efektywnie zaplanować biuro zarówno przy podziale gabinetowym jak i open space. Obecny podział na: -open space, -2 sale konferencyjne, -2 salki spotkań, Na powierzchni zostały też wydzielone pomieszczenia socjalne: aneks kuchenny oraz łazienki. Termin wejścia do lokalu uzależniony jest od zakresu aranżacji, dostępności materiałów wykończeniowych i wynosi około 2-3 miesięcy od podpisania umowy najmu. Najemca może również wprowadzić się do lokalu w stanie zastanym, czyli pozostawionym przez poprzedniego Najemcę. Standard powierzchni biurowej: -wysokość pomieszczeń - 2,75 m -Nowoczesny system klimatyzacji z nawilżaniem powietrza, umożliwiający indywidualne ustawienia w każdym pomieszczeniu-podział powierzchni ściankami -wykładzina, Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła. Mozliwośc podziału na 2 moduły biurowe. Na miesięczne koszty najmu netto składają się: -czynsz: 12142 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 34 PLN/m2 (31756 PLN), -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5 %). Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: Najemcy mają do dyspozycji ogólnodostępną bezpłatną sieć Wi-Fi. -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, Operatorzy obecnie występujący w budynku: T-Mobile, Netia, Orange, Exatel, UPC. Dodatkowo każdy najemca ma możliwość wprowadzenia do budynku własnego operatora. Najemcy mają do dyspozycji powierzchnie konferencyjne: od małych salek spotkań (pow. 7 m2) do dużych sal (pow. 190 m2). Parking z dostępem wykorzystującym system identyfikacji tablic rejestracyjnych samochodów, -70 EUR/stanowisko/ miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2, Parking dla rowerów; prysznice dla rowerzystów. Umowa: -długość umowy: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 10-piętrowy budynek biurowy klasy A oferujący komfortowe warunki do pracy i wypoczynku. Udogodnienia dla Najemców: -kawiarnie, -siłownia, -centrum medyczne, -basen, -przedszkole, -myjnia ekologiczna dla samochodów, Lokalizacja: Budynek położony jest niedaleko jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 281785

LUX 5-POK. KLIMATYZOWANE BIURO BLISKO ŁAZIENEK !!!
LUX 5-POK. KLIMATYZOWANE BIURO BLISKO ŁAZIENEK !!!
9625 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia140

Gotowy do wynajmu od zaraz BARDZO ATRAKCYJNY i pełen swoistego klimatu przestronno-rozkładowy 5-pokojowy (140 m) częściowo KLIMATYZOWANY lokal biurowo-usługowy w pięknej zrewitalizowanej przedwojennej zabytkowej kamienicy biurowej w fantastycznej lokalizacji w Al. Szucha pośród Ambasad i Ministerstw oraz blisko Parku Łazienkowskiego . Bardzo elegancka kamienica stricte biurowa z 1932 roku po niedawno przeprowadzonym remoncie wnętrz, elegancka czysta i zadbana klatka schodowa, winda, domofony, monitoring, bardzo ładna brama wejściowa, wewnętrzny elegancki dziedziniec z możliwością parkowania. Wejście bezpośrednio z bramy wejściowej od frontu całodobowo monitorowanej i ochranianej fizycznie kamienicy. Dzięki dużym oknom lokal dobrze doświetlony z dopływem naturalnego światła dziennego. Lokal składa się z 5 niezależnych od siebie bardzo ustawnych i funkcjonalnych gabinetów (25, 20, 18, 18, 16 m), dużego hallu wejściowego (34 m) z wydzieloną już powierzchnią recepcyjną, serwerowni (1,5 m), 2 eleganckich toalet oraz oddzielnego wyposażonego i umeblowanego pomieszczenia socjalnego (6 m). Lokal o wysokim standardzie wykończenia, elegancka wykładzina na podłogach, stylowe i funkcjonalne oświetlenie, oryginalne drzwi wewnętrzne. Dostępna w lokalu instalacja klimatyzacyjna (w największym z pomieszczeń), dostęp do szerokopasmowego internetu światłowodowego, sieć teleinformatyczna i telefoniczna oraz dodatkowa własna instalacja alarmowa. Ogrzewanie i kanalizacja miejska, brak gazu w kamienicy. Pomieszczenia NIEUMEBLOWANE (poza ladą recepcyjną, kuchnią i toaletami), gotowe do dowolnej aranżacji przez przyszłego najemcę. Ponadstandardowa wysokość pomieszczeń - ok. 3, m dodaje lokalowi efektu przestrzenności oraz optycznego "powiększenia". Możliwość wykupienia w pobliskim CH PUŁAWSKA miesięcznego karnetu parkingowego (w miarę ich dostępności) lub po podpisaniu umowy najmu możliwość wyrobienia najemcy tzw. Karty Parkingowej (jej koszt to zaledwie 30 PLN/rocznie) uprawniającej do bezpłatnego parkowania w promieniu 8 najbliższych parkometrów od kamienicy !!!!!!!!!! Wymagana 1M kaucja zwrotna. Preferowany najem długoterminowy z 3M okresem wypowiedzenia. BARDZO ATRAKCYJNA cena wynajmu 9 625 PLN (zaledwie 68 PLN/m) netto (faktura VAT) + jedynie licznikowe zużycie energii elektrycznej oraz kosztów centralnego ogrzewania. Okolica świetnie skomunikowana (blisko metro POLITECHNIKA, liczne tramwaje, autobusy), pełna infrastruktura handlowo - usługowa. Wspaniała lokalizacja, blisko Łazienek Królewskich, Urzędu Rady Ministrów, MSZ, Ministerstwa Sprawiedliwości i Oświaty, Ambasad i Przedstawicielstw. Lokal idealny na prestiżową Kancelarię Prawną lub Notarialną, Przedstawicielstwo, Biuro Handlowe, Agencję Nieruchomości, Biuro Rachunkowe lub Podatkowe, Agencję Reklamową, siedzibę firmy IT, Agencję HR lub PR itp. GORĄCO POLECAM i zapraszam do osobistego oglądania - naprawdę WARTO !!!!!!! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Biurowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Handlowo/Usługowe, Medyczne, Inne; Cena: 9625 PLN; Powierzchnia: 140; Cena za m2: 68.75 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): 0 PLN; Powierzchnia brutto: 140; Piętro: 3; Min. okres najmu (w latach): 1; Kaucja: 1M; Podnajem; Dostępne od: 2022-01-10; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Budynek biurowy; Stan budynku: Bardzo dobry; Klasa budynku: A+; Rok budowy: 1932; Liczba kondygnacji naziemnych: 6; Liczba pięter: 6; Winda; Parking naziemny; Światłowód; Recepcja; MEDIA: Woda; Ciepła woda: Wodociąg miejski; Rodzaj ogrzewania: CO miejskie; Rodzaj kanalizacji: Miejska; BEZPIECZEŃSTWO: Kontrola dostępu; Ochrona; Monitoring; Alarm; STANDARD POWIERZCHNI: Rodzaj wejścia: Z klatki schodowej; Drzwi wejściowe: Przeciwwłamaniowe; Sieć komputerowa; Okablowanie elektryczne; Okablowanie telefoniczne; UDOGODNIENIA: Internet; Telefon; Klimatyzacja; Otwierane okna; POMIESZCZENIA - POKOJE: Liczba pokoi: 5; Powierzchnie pomieszczeń: 25, 20, 18, 18, 16 m; Możliwość podziału; Wysokość pomieszczeń (cm): 300; Podłogi w pomieszczeniach: Wykładzina; Liczba oddzielnych toalet: 2; Zaplecze socjalne; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Liczba miejsc parkingowych naziemnych: 1; Czynsz za parking naziemny (miejsce): 30 PLN; Czynsz za parking podziemny (miejsce): PLN; OTOCZENIE: Odl. od centrum miasta [km]: 2; Typ ulicy/drogi: Lokalna; Komunikacja: Autobus, Tramwaj, Metro; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni handlowej, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, biuro nieruchomości Grodzisk Mazowiecki, biuro nieruchomości Pruszków, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, gumtree ogłoszenia nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, ekskluzywne biura Warszawa wynajem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, komercyjne wynajem śródmieście, biurowce wynajem śródmieście; Tagi Warszawa lokale wynajem - dzielnica: lokal na wynajem Warszawa Śródmieście, lokal na wynajem Warszawa Mokotów; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 WWW MKWADRAT EU - ZAPRASZAMY NA NASZ NOWY PORTAL NIERUCHOMOŚCIOWY ! TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY ! ----------------------------- Mamy jeszcze wiele innych ciekawych i godnych polecenia ofert w tej okolicy. Zapraszamy mkwadrat,eu BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie www.mkwadrat.eu ): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji ! W serwisie mkwadrat,eu znajdziesz 5.000 ofert ! Wejdź już teraz! mkwadrat.eu Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)