Sala konferencyjna biuro
Do wynajęcia komfortowa przestrzeń biurowa/ konferencyjna o powierzchni 54m 2 usytuowana w jednym z budynków na Starym Mieście.Powierzchnię tego lokalu stanowi wykończony w wysokim standardzie open space z prywatną toaletą i umeblowaniem jak na zdjęciach. Dodatkowym atutem jest rzutnik, dzięki któremu można z powodzeniem wykorzystywać salę na cele szkoleniowe, konferencyjne oraz indywidualne wedle potrzeb Najemcy.Wjazd na II-piętro windą z poziomu 0.Brak parkingu- strefa płatnego parkowania AOpłaty:- czynsz najmu 4900zł netto (do uzgodnienia),- kaucja 1msc- prąd, woda, ogrzewanie- refaktura wg. zużyciaZapraszam do kontaktu i na prezentację.Więcej ofert na -ap7 group oświadcza, iż posiada obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej podmiotów uczestniczących w gospodarce nieruchomościami (polisa PZU S.A. nr (użyj formularza kontaktowego)).Ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
Wynajmę biuro 44m na salę konferencyjna(12osob), biuro na godziny, różnego rodzaju zajęcia np.jezykowe. Cena za godzinę to 35zl. Lokal znajduje się na ulicy Kaliskiej 45.
Witam serdecznie, mamy do wynajęcia klimatyzowaną i zawierającą ogrzewanie podłogowe salę konferencyjną. Pomieszczenie świetnie nadaje się do: - konferencji - spotkań biznesowych - rozmów kwalifikacyjnych - szkoleń - warsztatów - kursów - pracy biurowej na godziny itp. Układ stołów i krzeseł ustawimy dla Państwa w odpowiedni sposób. Mogą być same krzesła maksymalnie 18 krzeseł, ogólnie może być 2, 3 (jak na zdjęciach), 4 lub 5 stołów. To Państwo decydują, a my sprostamy oczekiwaniom. Możliwość przyniesienia do salki ścieralnej tablicy wolnostojącej. W pomieszczeniu jest chowana do sufitu elektrycznie wysuwana powierzchnia na obraz z żutnika, oczywiście żutnik pozostaje do Państwa dyspozycji. Okolica spokojna i cicha, mają dodatkowo Państwo dostęp do pomieszczenia gospodarczego - kawowego :). Kilka punktów: - monitoring - parking - ogrzewanie podłogowe - żutnik - kącik kawowy (dodatkowe pomieszczenie 15m2) - wc Zachęcamy do oględzin i do skorzystania z oferty. W ofercie mamy również inne pomieszczenie szkoleniowe, zapraszamy do zapoznania się z ofertą. Pozdrawiamy DMH Team
Witam serdecznie, mamy do wynajęcia klimatyzowaną i zawierającą ogrzewanie podłogowe salę konferencyjną. Pomieszczenie świetnie nadaje się do: - konferencji - spotkań biznesowych - rozmów kwalifikacyjnych - szkoleń - warsztatów - kursów - pracy biurowej na godziny itp. Układ stołów i krzeseł ustawimy dla Państwa w odpowiedni sposób. Mogą być same krzesła maksymalnie 18 krzeseł, ogólnie może być 2, 3 (jak na zdjęciach), 4 lub 5 stołów. To Państwo decydują, a my sprostamy oczekiwaniom. Możliwość przyniesienia do salki ścieralnej tablicy wolnostojącej. W pomieszczeniu jest chowana do sufitu elektrycznie wysuwana powierzchnia na obraz z żutnika, oczywiście żutnik pozostaje do Państwa dyspozycji. Okolica spokojna i cicha, mają dodatkowo Państwo dostęp do pomieszczenia gospodarczego - kawowego :). Kilka punktów: - monitoring - parking - ogrzewanie podłogowe - żutnik - kącik kawowy (dodatkowe pomieszczenie 15m2) - wc Cena za godzinę najmu to 100 zł. Dodatkowo powyżej 20 godzin w miesiącu oferujemy rabaty :). Poniedziałk i wtorki są już zarezerwowane. Zachęcamy do oględzin i do skorzystania z oferty. W ofercie mamy również inne pomieszczenie szkoleniowe, zapraszamy do zapoznania się z ofertą. Pozdrawiamy DMH Team
Posiadam do wynajmu pomieszczenia biurowe które aktualnie są w fazie wykończenia i mogą być zaadoptowane w wiele sposobów. Zdjęcia przedstawiają finalny przykład zagospodarowania. Mogą to być biura lub np. gabinet prywatnej praktyki lekarskiej, kosmetologii itp. Wynajmujący otrzymuje lokal w stanie wykończonym do aranżacji meblowej pod kątem potrzeb własnych. Wynajmujący do dyspozycji będzie miał parking, Internet, ogrzewanie, (wspólne pomieszczenie socjalne). Wszystkie lokale są wyposażone w klimatyzacje oraz ogrzewanie podłogowe. Wynajmujący będą mieli do dyspozycji również klimatyzowaną salę konferencyjną z projektorem.
Na wynajem sala komputerowa / konferencyjna, sala zlokalizowana przy ulicy Piątkowskiej w Poznaniu, w okolicy dużo bezpłatnych parkingów, możliwość parkowania na terenie zamkniętym do 2-3 samochodów pod warunkiem wolnego miejsca i ustalenia przed przyjazdem. Komputery wyposażone w oprogramowanie: - pakiet office - Notepad ++ - Firefox, Chrome - Foxit PDF Reader - Gimp - Pycharm / Python - 7 Zip - Putty - WinSCP - Arduino IDE Po wcześniejszym ustaleniu istnieje możliwość instalacji innego oprogramowania. Na wyposażeniu również: czajnik, lodówka, dostęp do toalety, dostęp do stabilnego internetu przewodowego. Cena za 8 godzin zegarowych 400zł
Do wynajęcia powierzchnia ok. 80m2 z trzema oddzielnymi pomieszczeniami do dowolnej adaptacji o charakterze biurowym. Więcej informacji pod numerem telefonu: 50*******80
Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia pow. biurowa ok. 42,30 m 2 na 1 piętrze . Obiekt komercyjny , w rejonie Alej Jerozolimskich . ( blisko węzła Salomea i trasy S8 ) . Biuro z dostępem do bezpłatnych sal konferencyjnych . Lokalizacja ; na terenie gminy Warszawa Włochy , w bliskiej odległości od Alej Jerozolimskich. szybki dojazd do Centrum ok 10 minut. W pobliżu przystanki komunikacji miejskiej autobusowej oraz stacja kolejki WKD ( Raków , Salomea ) . .Bardzo dobry dojazd do Lotniska Okęcie , oraz wyjazd ze Stolicy w kierunku zachodnim . W bezpośrednim sąsiedztwie zdecydowanie przeważa zabudowa komercyjno - handlowa .W tym rejonie ma biura wiele znanych firm korporacyjnych .Dobrze rozwinięte usługi w pobliskich Centrach Handlowych . Dostępna powierzchnia w kształcie zbliżonym do kwadratu , otwarta przestrzeń . Przy wejściu przestrzenna i reprezentacyjna recepcja , z kontrolą dostępu . Hall wejściowy wykończony granitem . Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych . Pomieszczenie do pracy w standardzie ; kasetony , oświetlenie rastrowe , centralna klimatyzacja , wentylacja ,puszki podłogowe , okablowanie ; telefoniczne , komputerowe , elektryczne dedykowane .W korytarzu wspólne pomieszczenie socjalne i toalety . Obiekt serwisowany . Kontrola dostępu , czytniki kart magnetycznych . Dwa wejścia do budynku . Bezpłatny dostęp sal konferencyjnych ( po uprzednim ustaleniu ) Dostęp do budynku całodobowy , siedem dni w tygodniu . Wymagana kaucja jednomiesięczna . Możliwość umieszczenia logo firmy przy wejściu do budynku . Dostępne miejsca postojowe na terenie , parking dla gości . Czynsz Najmu 55 zł /m 2 netto Koszty eksploatacyjne 16,50 zł /m 2 netto Współczynnik pow. wspólnych 10 % Miejsce postojowe 220 zł / szt. Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Opis ofertyOsoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - . Przy tej ofercie Poszukujący nie płaci prowizji . Biuro do wynajęcia o pow. 22 m 2. na terenie kompleksu biurowo -usługowego- handlowego , w ścisłym Centrum Warszawy. Idealne miejsce z prestiżowym adresem w Warszawie , z możliwoscią rejestracji spółki i na biuro operacyjne podczas delegacji . Małe biuro z możliwością wynajmu większej powierzchni biurowych na godziny . Dostępne są sale konferencyjne ze świetną panoramą miasta . ( o pow. 20 -30 m 2 , umeblowane , z wi-fi , możliwa obsługa ) Reprezentacyjne wejście z poczekalnią i recepcją , z zastosowaniem drogim materiałów; marmuru , kamienia i drewna . Rozpoznawalny adres , łatwy dojazd dla Klienta . Szybki dojazd koleją , 150 m od peronu , bez konieczności wychodzenia na zewnątrz i korzystania z komunikacji publicznej . Prestiżowa lokalizacja , z bardzo dobrym dostępem do wielu instytucji państwowych i prywatnych , mających swoją siedzibę w Centrum .W pobliżu Warszawskie Centrum Finansowe , Pałac Kultury i Nauki , Złote Tarasy ,Galeria Centrum , Akademia Medyczna , Politechnika Warszawska Dworce ; Centralny , Śródmieście ,WKD . Blisko stacji metra Centrum . Przy obiekcie wypożyczalnia samochodów . W pobliżu krzyżują się podstawowe linie komunikacji miejskiej (m.in ; bezpośredni dojazd do Portu Lotniczego na Okęciu ). Lokal na 3 piętrze , dobry adres , biuro z pełną infrastrukturą . Otwarta przestrzeń ,kształt prostokąta . Budynek ma najwyższej klasy zabezpieczenia przeciwpożarowe. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane i wyposażone w indywidualne regulatory klimatyzacji. Biura wyposażone w klimatyzację z regulatorem temperatury , oświetlenie, ogrzewanie, wykładzinę dywanową, ściany pomalowane są na kolor biały. W częściach wspólnych dostępna kuchnia w zabudowie ze sprzętem AGD oraz toalety . Cyfrowa centrala telefoniczna w systemie ISDN , system telefonii bezprzewodowej DECT . Rozbudowana sieć teleinformatyczna . (kilku operatorów internetowych ) Czynsz najmu 17 Euro/m 2 netto . Koszty eksploatacyjne 35 zł/m 2 netto . Współczynnik powierzchni wspólnych: 10% Lokal nie umeblowany , dostępny od zaraz . Umowa terminowa min. 3 lata . Możliwość wynajęcia miejsc postojowych w garażu podziemnym . Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego . Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - . Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Witam. Wynajmę lokal 80m2 w centrum przy ulicy Raszkowskiej 24. Lokal znajduję się na 1 pietrze. Sklada się z jednego dużego pomieszczenia, dwóch mniejszych oraz kuchni. Wc przed wejściem w korytarzu. Okna pcv, na podłodze wysokiej jakości wykładziny. Kuchnia oraz pomieszczenie magazynowe są umeblowane. Na wyposażeniu 3 klimatyzatory z funkcją grzewczą. Oświetlenie sufitowe led. Cena podana w ogłoszeniu jest już ceną brutto
Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji Do wynajęcia atrakcyjna pow. biurowa o pow.58,50 m 2 na terenie obiektu pofabrycznego , na Pradze w rejonie ulicy Grochowskiej . Obiekt pofabryczny , zaadaptowany pod działalność biurową . W okolicy Soho Factory , zabytkowa zabudowa przemysłowa , osiedla mieszkaniowe , obiekty biurowe . Dynamicznie rozwijający się obszar pod względem zabudowy wielorodzinnej . Pobliskie Soho Factory jest świetnym miejscem spotkań z Klientami i zapleczem gastronomicznym dla pracowników . Obszar dobrze skomunikowany z innymi dzielnicami Warszawy . W pobliżu ( ok 300 m ) przystanki komunikacji miejskiej tramwajowej i autobusowej . Dojazd do Centrum ok 20 minut . Blisko stacja metra ok 15 minut na piechotę . Obiekt o charakterze komercyjnym ;usługowo- biurowym . Możliwość całodobowego dostępu . Na terenie ogrodzonym , z ochroną oraz monitoringiem . Recepcja na parterze . Przestrzenne korytarze . Budynek z dwoma nowoczesnymi windami . Pełna infrastruktura biurowa ; wentylacją , rozprowadzona sieć; elektryczna , komputerowa ,telefoniczna , alarmowa i przeciwpożarowa . Oświetlenie rastrowe , wykładzina . Kontrola dostępu . Centralka z dowolną ilością numerów telefonicznych , internet ( światłowód o bardzo dużej przepustowości) . Pomieszczenia doskonale doświetlone ,duża powierzchnia okien . Dostępna powierzchnia na parterze , w formie większego pokoju i salki konferencyjnej . Możliwość zabudowy i podziału . Wysokość lokalu ok 3,5 m . Obiekt dostosowany dla potrzeb niepełnosprawnych . Zaplecze socjalne oraz toalety w części wspólnej . Na terenie i w okolicy bezproblemowa możliwość parkowania . Miesięczny czynsz najmu netto 53 ,-zł/m 2 + eksploatacja 26,-zł/m 2. Współczynnik powierzchni wspólnej 7% . Wymagana kaucja . Możliwość wynajmu mniejszej powierzchni . Miejsce na reklamę od strony ulicy . Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Podnajmę małą salę konferencyjną do 8-10 osób na godziny w centrum Warszawy, 20 metrów od przystanku tramwajowego Koszykowa, niedaleko Dworca Centralnego. Sala jest świeżo wyremontowana i zadbana, regularnie i często sprzątana. Znajduje się w niej na stałe 8 krzeseł z możliwością dostawienia więcej, tablica, duży telewizor z HDMI. Na zdjęciu również widok z okna. W cenie możliwość korzystania z aneksu kuchennego z ekspresem do kawy, drukarki biurowej i małego, przytulnego open space dla kilku osób (na zdjęciu) oraz oczywiście łazienki. Cena wynajmu brutto za pojedynczą godzinę to 60 złotych z możliwością negocjacji przy wynajmie na więcej czasu lub regularnie. Wystawiam fakturę za wynajem, wszystko robimy legalnie. Najlepiej proszę pisać SMS lub dzwonić.
Podnajmę małą salę konferencyjną do 8-10 osób na godziny w centrum Warszawy, 20 metrów od przystanku tramwajowego Koszykowa, niedaleko Dworca Centralnego. Sala jest świeżo wyremontowana i zadbana, regularnie i często sprzątana. Znajduje się w niej na stałe 8 krzeseł z możliwością dostawienia więcej, tablica, duży telewizor z HDMI. Na zdjęciu również widok z okna. W cenie możliwość korzystania z aneksu kuchennego z ekspresem do kawy, drukarki biurowej i małego, przytulnego open space dla kilku osób (na zdjęciu) oraz oczywiście łazienki. Cena wynajmu brutto za pojedynczą godzinę to 69 złotych z możliwością negocjacji przy wynajmie na więcej czasu lub regularnie. Wystawiam fakturę za wynajem, wszystko robimy legalnie. Najlepiej proszę pisać SMS. W tym momencie jest duża dostępność sali.
Podnajmę małą salę konferencyjną do 8-10 osób na godziny w centrum Warszawy, 20 metrów od przystanku tramwajowego Koszykowa, niedaleko Dworca Centralnego. Sala jest świeżo wyremontowana i zadbana, regularnie i często sprzątana. Znajduje się w niej na stałe 8 krzeseł z możliwością dostawienia więcej, tablica, duży telewizor z HDMI. Na zdjęciu również widok z okna. W cenie możliwość korzystania z aneksu kuchennego z ekspresem do kawy, drukarki biurowej i małego, przytulnego open space dla kilku osób (na zdjęciu) oraz oczywiście łazienki. Cena wynajmu brutto za pojedynczą godzinę to 35 złotych z możliwością negocjacji przy wynajmie na więcej czasu lub regularnie. Wystawiam fakturę za wynajem, wszystko robimy legalnie. Najlepiej proszę pisać SMS. W tym momencie jest duża dostępność sali.
Podnajmę małą salę konferencyjną do 8-16 osób na godziny w centrum Warszawy, 20 metrów od przystanku tramwajowego Koszykowa, niedaleko Dworca Centralnego. Sala jest świeżo wyremontowana i zadbana, regularnie i często sprzątana. Znajduje się w niej na stałe 8 krzeseł, ale jak widać na zdjęciu można dostawić nawet do 16! Pozostałe krzesła są w sąsiednich pokojach w mieszkaniu. Jest tablica, duży telewizor z HDMI. Na zdjęciu również widok z okna. W cenie możliwość korzystania z aneksu kuchennego z ekspresem do kawy, drukarki biurowej i małego, przytulnego open space dla kilku osób (na zdjęciu) oraz oczywiście łazienki. Cena wynajmu brutto za pojedynczą godzinę to 59 złotych z możliwością negocjacji przy wynajmie na więcej czasu lub regularnie. Wystawiam fakturę za wynajem, wszystko robimy legalnie. Najlepiej proszę pisać SMS lub dzwonić.
Witam. Wynajmę lokal 80m2 w centrum przy ulicy Raszkowskiej 24. Lokal znajduję się na 1 pietrze. Sklada się z jednego dużego pomieszczenia, dwóch mniejszych oraz kuchni. Wc przed wejściem w korytarzu. Okna pcv, na podłodze wysokiej jakości wykładziny. Kuchnia oraz pomieszczenie magazynowe są umeblowane. Na wyposażeniu 3 klimatyzatory z funkcją grzewczą. Oświetlenie sufitowe led. Cena podana w ogłoszeniu jest już ceną brutto
Miejsce do pracy w kameralnym biurze w centrum Nowego Dworu Mazowieckiego. W cenie wynajmu: - biurko i krzesło (1 z 4) w strefie open space - dostęp do wyposażonej sali konferencyjnej - dostęp do wc - dostęp do wyposażonej kuchni (czajnik, ekspres do kawy, kuchenka, zmywarka) - sprzątanie biura raz w tygodniu Opis: Pierwsze biurko coworkingowe w Nowym Dworze Mazowieckim dla freelancerów i małych działalności przygotowane w ponad 100 m2 nowoczesnej przestrzeni. Kreatywna i kameralna atmosfera pomogą Ci w skupieniu i dobrych warunkach prowadzić swoją pracę. Do wyposażonej sali konferencyjnej zaprosisz swoich klientów. Cena nie zawiera opłaty za internet. Minimalny okres umowy 12 miesięcy. Kaucja miesięczna.
Pomieszczenia biurowe do wynajęcia. Powierzchnia znajduje się na parterze jednopiętrowego budynku zlokalizowanego przy ul. Bojkowskiej w Gliwicach. Obecnie dostępna przestrzeń należy do firmy IT, która redukuje wynajmowaną powierzchnię ze względu na mniejsza ilość pracowników pracujących w biurze. Lokalizacja: Gliwice, ul. Bojkowska (w pobliżu Aeroklubu i strefy FP) Powierzchnia: - Całkowita powierzchnia: 282,82 mkw (łącznie pokoje i części wspólne) - Możliwy podział powierzchni na mniejsze części Udogodnienia: - Klimatyzacja w każdym pomieszczeniu - Monitoring - Dostęp do internetu - Parking (10 miejsc w cenie czynszu, możliwość dokupienia dodatkowych miejsc) - Wiata rowerowa (zamykana na klucz, wspólna dla dwóch sąsiadujących budynków) - Możliwość korzystania ze wspólnej strefy śniadaniowej i administracyjnej Przeznaczenie: - Pomieszczenia idealne do pracy biurowej. - Możliwość wynajmu z pełnym wyposażeniem lub bez (kwestia do ustalenia). Cena i warunki wynajmu: - Miesięczny czynsz: 50 zł/mkw netto (do negocjacji) - Media (ogrzewanie, woda i szacowana energia elektryczna): 3000 zł/msc netto - w przypadku podziału na mniejsze części kwota ta będzie rozdzielona procentowo w zależności od wynajmowanej powierzchni Długość trwania umowy: do ustalenia Dostępność: do ustalenia Kontakt: Adrianna Wiskulska 69*******95 Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na prezentację.
Wynajmę biuro W WAŁBRZYCHU o wielkości 45 m kw kw wyremontowane i gotowe do wprowadzenia od zaraz WYSOKI STANDARD ( NISKA CENA ) oraz sala konferencyjno-szkoleniowa , przy biurowcu duży parking przy głównej drodze w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej
Wynajmę biuro W WAŁBRZYCHU o wielkości 45 m kw kw wyremontowane i gotowe do wprowadzenia od zaraz WYSOKI STANDARD ( NISKA CENA ) KANCELARIA lub inne FIRMY oraz sala konferencyjno-szkoleniowa , przy biurowcu duży parking przy głównej drodze w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej
Samodzielne biuro dla 4 osób w kameralnym budynku biurowym w Warszawie przy ulicy Wiertniczej. Biuro wyposażone w meble, bardzo ciche. Biuro na I pietrze, w budynku wyposażona sala konferencyjna ( 50 m - sala dostępna za dodatkowa opłata) w pełni wyposażona kuchnia, parking wewnętrzny. Czynsz miesięczny to 2.000 pln plus vat ( faktura) plus opłaty za media ( średniomiesięcznie 200 pln/mc) Przystanek autobusowy tuż obok, w okolicy sklepiki kawiarenki mała gastronomia.
Piękne biuro w samym centrum OFF Piotrkowska w Łodzi. MOŻLIWA UMOWA Z KRÓTKIM TERMINEM NAJMUMożliwość wynajmu części z oferowanej powierzchni według indywidualnych ustaleń. Powierzchnia biura: 508,36 m² Czynsz za m²: 10,82 EUR (łącznie 5 500 EUR) Opłata eksploatacyjna (OPG): 10 817,89 zł (rozliczana rocznie) Leasing mebli: 3 571,48 zł Kawa, herbata, sprzątanie do ustaleniaSale konferencyjne:Sala konferencyjna #1 (10,03 m²)Sala konferencyjna #2 (13,80 m²)Sala konferencyjna #3 (16,74 m²)Sala konferencyjna #4 (6,70 m²)W każdej: TV, AppleTV, ethernet, WiFi, mediaport z zasilaniem i HDMIDodatkowo:Kuchnia 66,07 m² ze zmywarką, lodówką, dwiema mikrofalami, ekspresem ciśnieniowym (opcjonalnie), czajnikami, kubkami itd.Trzy wagoniki do spotkań (4 osobowe).Klimatyzacja, internet (światłowód 100/100 Mbps. Wi-Fi + ethernet).Szafy zamykane na klucz.Szafy na ubrania.Trzy toalety.Karta wstępu przypisana do każdej osoby.Dodatkowe możliwości:Parkingi: na terenie OFF: 150 - 250 pln, przy parafii oo. Jezuitów: 81,30 plnMożliwość wynajmowania większej sali konferencyjnej w Co\Walku.Wiata rowerowa przy budynku.SERDECZNIE ZAPRASZAM DO KONTAKTU OGLĄDANIE BIURA PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU TERMINU
Piękne biuro w samym centrum OFF Piotrkowska w Łodzi. MOŻLIWA UMOWA Z KRÓTKIM TERMINEM NAJMUMożliwość wynajmu części z oferowanej powierzchni według indywidualnych ustaleń. Powierzchnia biura: 508,36 m² Czynsz za m²: 15,50 EUR (łącznie 7 879,58 EUR) Opłata eksploatacyjna (OPG): 10 817,89 zł (rozliczana rocznie) Leasing mebli: 3 571,48 zł Kawa, herbata, sprzątanie do ustaleniaSale konferencyjne:Sala konferencyjna #1 (10,03 m²)Sala konferencyjna #2 (13,80 m²)Sala konferencyjna #3 (16,74 m²)Sala konferencyjna #4 (6,70 m²)W każdej: TV, AppleTV, ethernet, WiFi, mediaport z zasilaniem i HDMIDodatkowo:Kuchnia 66,07 m² ze zmywarką, lodówką, dwiema mikrofalami, ekspresem ciśnieniowym (opcjonalnie), czajnikami, kubkami itd.Trzy wagoniki do spotkań (4 osobowe).Klimatyzacja, internet (światłowód 100/100 Mbps. Wi-Fi + ethernet).Szafy zamykane na klucz.Szafy na ubrania.Trzy toalety.Karta wstępu przypisana do każdej osoby.Dodatkowe możliwości:Parkingi: na terenie OFF: 150 - 250 pln, przy parafii oo. Jezuitów: 81,30 plnMożliwość wynajmowania większej sali konferencyjnej w Co\Walku.Wiata rowerowa przy budynku.SERDECZNIE ZAPRASZAM DO KONTAKTU OGLĄDANIE BIURA PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU TERMINU
Wyposażone i wykończone mieszkanie, zaadaptowane na biuro - 100 m2 powierzchni. W komfortowej, prywatnej lokalizacji, bez tłoku wkoło budynku. Lokal usytuowany na 8 piętrze (przedostatnie piętro) z rewelacyjnym widokiem na tereny zielone i lotnisko Bemowo. Okna na zachód. Możliwość wynajęcia miejsca parkingowego w garażu podziemnym - do negocjacji w przypadku najmu lokalu. - 2 gabinety z biurkami - sala konferencyjna z drewnianym stołem i 6 krzesłami + TV + klimatyzacja - duża sala konferencyjna z możliwością zmiany na miejsce z dodatkowymi miejscami pracy, również z klimatyzacją, z panelami wyciszającymi na suficie, z rzutnikiem - oddzielna kuchnia - łazienka z prysznicem. Cena brutto, fv 23%.
Do wynajęcia dwupokojowe biuro dla Prawnika, Adwokata, Radcy Prawnego.Do wynajęcia dwupokojowe biuro dla Prawnika, Adwokata, Radcy Prawnego. Pokoje biurowe są w pełni wyposażone w meble biurowe. Do dyspozycji jest recepcja, sala konferencyjna, zaplecze socjalne. Do biura przynależy miejsce parkingowe.Wymagana dwu miesięczna kaucja.Wyjątkowe miejsce dla pracy dla Prawnika.
Do wynajęcia biuro serwisowane. W skład biura wchodzi: -gabinet 16m2 dla jednej lub dwóch osób. -sala konferencyjna + telewizor -wspólna kuchnia -recepcja i WC -szybki internet światłowodowy -drukarka -usługa sprzątania Atrakcyjna lokalizacja w samym centrum miasta, ulica Wiejska w Warszawie. Nowoczesny wygląd, biuro po remoncie gotowe do wprowadzenia.
Wyposażone i wykończone mieszkanie, zaadaptowane na biuro - 100 m2 powierzchni. Lokal usytuowany na 8 piętrze (przedostatnie piętro) z rewelacyjnym widokiem na tereny zielone i lotnisko Bemowo. Okna na zachód. Możliwość wynajęcia miejsca parkingowego w garażu podziemnym - do negocjacji w przypadku najmu lokalu. - 2 gabinety z biurkami - sala konferencyjna z drewnianym stołem i 6 krzesłami + TV + klimatyzacja - duża sala konferencyjna z możliwością zmiany na miejsce z dodatkowymi miejscami pracy, również z klimatyzacją, z panelami wyciszającymi na suficie, z rzutnikiem - oddzielna kuchnia - łazienka z prysznicem. Cena brutto, fv 23%. ul. Lucjana Rudnickiego, Warszawa Bielany Do wynajęcia biuro o powierzchni 100 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Warszawa Bielany, Lucjana Rudnickiego Poland - lokalizacja dokładna
Biuro w jednej z najpiękniejszych kamienic w całej Warszawie! Na parterze znajduje się recepcja. Budynek wyposażony jest również w nowoczesną windę. Samo biuro znajduje się na 5 piętrze! Wysokie sufity, wystrój w stylu loftu, 3 oddzielne pokoje (kuchnia, główny i drugi pokój(sala konferencyjna) Biuro jest klimatyzowane i ma dużą liczbę okien z widokiem na stadion narodowy! Doskonała lokalizacja z szybkim dostępem do Centrum, a także elegancki dziedziniec w niezapomnianym stylu. Dodatkowo istnieje możliwość podnajmu całego biura, połowy biura lub jednego biurka, Sały konferencyjnej W cenie jest: Recepcja 24/7 Dostęp do biura 24/7 Klimatyzacja Szybki internet Sala konferencyjna Mini kuchnia W bydynku tak samo znajduje się restauracja z rabatem dla członków biura. Obok budynku Galeria, przystanki komunikacji miejskiej. Ta wielu innych rzeczy. 65м2 6435zl cena za całe biuro + Kaucja W razie pytań proszę dzwonić ! Można wynająć od teraz!
WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE Do wynajęcia biuro o powierzchni 202,46 mkw netto, 229,80 mkw brutto. Lokal typu loft, na dobudowanym piętrze przedwojennej kamienicy. Wysokie, jasne pomieszczenia o niepowtarzalnym charakterze! Niezwykłe miejsce do pracy dla kreatywnych umysłów. Okna na dwie strony świata, widok na przestrzał, drzwi do mniejszych pomieszczeń są szklane, co daje dużo światła i poczucia przestrzeni. Lokal sprawdzi się jako stylowe biuro, magazyn, showroom, laboratorium, biuro dla agencji marketingowej, studio artystyczne. Warto podpisać umowę już dziś! Takich powierzchni prawie nie ma na rynku, a na pewno nie w tej lokalizacji. Układ pomieszczeń: 1. Trzy gabinety 2. Narożna, duża sala konferencyjna 3. Kuchnia 4. Mała sala konferencyjna 5. Open space Koszty: Czynsz: 19,95 /1 mkw Opłata eksploatacyjna: 26,74 PLN/ 1 mkw + media na powierzchni najemcy Razem 26 179 PLN (kurs 1 = 4,37 PLN) Miejsca parkingowe: 160 / 1 miejsce
Wynajmę/Podnajmę Biuro na Działalność Notarialną lub Kancelarię Prawną ( Adwokat/Radca Prawny).Lokal z witryną i wejściem od ulicy osiedlowej. Metraż lokalu ok. 80 m2. W pełni wyposażony - recepcja, łazienka, sala konferencyjna, gabinet, kuchnia i poczekalnia dla klientów. Blisko stacji Metra Młociny.
Sala konferencyjna - 1 dzień w weekend za 450 zł netto+23%VAT! Możliwość płatności kartą! Sala konferencyjna do 12 osób w przestrzeni coworkingowej CentralWarsaw znajdującej się w kamienicy na Puławskiej 12, piętro 2 z windą, na granicy Śródmieścia/Mokotowa, blisko metra Politechnika oraz Pole Mokotowskie, przystanek tramwajowy przy wejściu;) Biura CentralWarsaw wyposażone są: - w bezprzewodowy, darmowy internet, - darmową kawę dla Użytkowników, - dostęp (za dodatkową opłatą) do wielofunkcyjnego urządzenia druku (mono/kolor, do A3) i skanowania oraz możliwość wynajęcia biurka (na godziny/abonament), Obsługa recepcyjna dla Użytkowników Biura oraz ochrona obiektu (portier). Możliwość pozostawienia roweru w podwórzu. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 50********34 i email biuro at centralwarsaw.pl. www.centralwarsaw.pl
Do wynajęcia lokal usługowy 140 m2 w centrum Jaworzna . Możliwe gabinety , biuro , sala konferencyjna , wykładowa Lokal znajduje się przy ul. Sienkiewicza , na drugim piętrzew prywatnej kamienicy. Lokal posiada wydzielone pomieszczenie socjalne (kuchnia) oraz toaletę. Lokal dostępny od zaraz. Możliwość podłączenia klimatyzatorów. Prąd , woda , C.O.
Do wynajęcia umeblowana powierzchnia biurowa na II piętrze. W lokalu znajduje się: duża powierzchnia biurowa open space, recepcja, gabinet, sala konferencyjna, kuchnia, łazienka, magazn/serwerownia. Biuro w pobliżu stacji metra Świętokrzyska, bardzo dobry dojazd, w pobliżu sklepy, restauracje. Do dyspozycji najemców miejsca postojowe w garażu podziemnym (dodatkowo płatne).
Opis ofertyWarszawa Room4legal - biuro coworkingowe warszawa wola, sala spotkań na godziny, sala konferencyjna na godziny, wirtualny adres działalności gospodarczej prestiżowa lokalizacja i eleganckie, nowoczesne wnętrza Nowo powstała wspólnota biurowa przeznaczona wyłącznie dla adwokatów i radców prawnych zaprasza osoby, które poszukują prestiżowego i eleganckiego miejsca do prowadzenia Kancelarii, za rozsądną cenę (zwłaszcza w obecnym czasie, gdy wszyscy zwracamy na koszty prowadzonej działalności i dążymy do ich optymalizacji i obniżenia). Oferujemy wiele elastycznych pakietów najmu począwszy od udostępnienia wyłącznie adresu siedziby dla prowadzonej działalności połączonego z obsługą sekretarską korespondencji przychodzącej, poprzez coworking w ramach wspólnej 6 osobowej przestrzeni pracy, a skończywszy na najmie na godziny gabinetów i sal konferencyjnych do pracy i spotkań z Klientami. Room4legal to biuro coworkingowe na warszawskiej woli, w ramach którego: - wirtualny adres działalności gospodarczej - coworking biuro na godziny, - coworking sala konferencyjna, - sala spotkań na godziny W zależności od potrzeb posiadamy dedykowanie Pakiety najmu – szczegóły na http://room4legal.pl/#pricing A wszystko to lokalu mieszczącym się w nowo wybudowanym budynku na warszawskiej Woli, w pobliżu sądów przy al. Solidarności i ul. Ogrodowej. W ramach wspólnoty zapewniamy gabinety do pracy i spotkań z klientami, 2 multimedialne sale konferencyjne (6 i 8 osobowa), 6 osobową przestrzeń coworkingową oraz recepcję wraz z zapleczem technicznym i socjalnym (internet, ksero, niszczarka, WIFI). Wszystkie pomieszczenia są elegancko i nowocześnie urządzone. Szczegółowe informacje: @ 695 - pokaż numer telefonu -
Świetna lokalizacja biura ul. BrackaMam do wynajęcia jeden pokój na biuro, do wyboru pokój o pow. 13m2 lub 16,5m2. wraz z udziałem w częściach wspólnych, tj. prawem do korzystania z sali konferencyjnej, aneksu kuchennego i łazienki. Do dyspozycji pilot do bramy wjazdowej na podwórko.Pomieszczenie znajduje się w wynajmowanym na Kancelarię Adwokacką biurze o pow. 55m2. Świetna, prestiżowa lokalizacja w samym centrum Warszawy. Lokal znajduje się na 2 piętrze eleganckiej, zabytkowej kamienicy przy ul. Brackiej 20, koło Smyka.Okna lokalu wychodzą na zielone podwórko - cisza i spokój niezbędne do pacy. Powierzchnia lokalu 55m2- pokój do wynajęcia 13m2- wspólna sala konferencyjna 16,5m2- wspólny przedpokój z kuchnią 7m2- wspólna łazienka 2m2Istnieje możliwość wynajęcia pokoju 16,5m2 a wspólna konferencyjna będzie w pokoju 13m2Koszt:1025 zł netto wynajem biura1043 zł netto opłata za części wspólne (sala konferencyjna, kuchnia, łazienka, przedpokój) Razem 2068 zł netto plus VAT Prąd wg rachunków Umowa na 12 miesięcy Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Świetna lokalizacja biura ul. Bracka Mam do wynajęcia jeden pokój na biuro, do wyboru pokój o pow. 13m2 lub 16,5m2. wraz z udziałem w częściach wspólnych, tj. prawem do korzystania z sali konferencyjnej, aneksu kuchennego i łazienki. Do dyspozycji pilot do bramy wjazdowej na podwórko. Pomieszczenie znajduje się w wynajmowanym w wynajmowanym przez prawników biurze o pow. 55m2. Świetna, prestiżowa lokalizacja w samym centrum Warszawy. Lokal znajduje się na 2 piętrze eleganckiej, zabytkowej kamienicy przy ul. Brackiej 20, koło Smyka. Okna lokalu wychodzą na zielone podwórko - cisza i spokój niezbędne do pacy. Powierzchnia lokalu 55m2 - pokój do wynajęcia 13m2 - wspólna sala konferencyjna 16,5m2 - wspólny przedpokój z kuchnią 7m2 - wspólna łazienka 2m2 Istnieje możliwość wynajęcia pokoju 16,5m2 a wspólna konferencyjna będzie w pokoju 13m2 Koszt: 1025 zł netto wynajem biura 1043 zł netto opłata za części wspólne (sala konferencyjna, kuchnia, łazienka, przedpokój) Razem 2068 zł netto plus VAT Prąd wg rachunków Umowa na 12 miesięcy Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Biuro w samym centrum, ulica Wiejska w Warszawe. Do wynajęcia pokój 16m2 dla jednej lub dwóch osób, a dodatkowo: wspólna recepcja i sala konferencyjna. Cała przestrzeń 70m2. Biura świeżo po remoncie urządzone przez projektantów. Lokal jest w pełni urządzony, do dyspozycji: -ekspres do kawy -drukarka -szybki internet -usługa sprzątająca -kuchnia i łazienka -duży telewizor
Biuro w samym centrum, ulica Wiejska w Warszawe. Do wynajęcia pokój 16m2 dla jednej lub dwóch osób, a dodatkowo: wspólna recepcja i sala konferencyjna. Cała przestrzeń 70m2. Biura świeżo po remoncie urządzone przez projektantów. Lokal jest w pełni urządzony, do dyspozycji: -ekspres do kawy -drukarka -szybki internet -usługa sprzątająca -kuchnia i łazienka -duży telewizor
Hevelianum - informuje, że posiada do wynajęcia lokal użytkowy, zlokalizowany w budynku Nowe Koszary, pochodzącego z 1914 roku. Obiekt znajduje się w ścisłym centrum miasta, niedaleko Dworca Głównego PKP i PKS, przy ul. Gradowej 11. Proponowane przeznaczenie lokalu: biuro. Do dyspozycji Najemców pozostaje: kuchnia oraz sala konferencyjna wyposażona w stoły, krzesła, projektor oraz flipchart. W stawce czynszu zawarte są opłaty za: wodę, energię elektryczną, ogrzewanie, odprowadzanie ścieków, sprzątanie części wspólnych (kuchnia, korytarz, sanitariaty, sala konferencyjna), monitoring oraz dostęp do internetu. Do wynajęcia jest lokal o powierzchni, jak poniżej: Lokal, z niezależną kuchnią oraz toaletą: 39,79 m2 (2 lokale łączone), dodatkowo część wspólna: 14,32 m2. Miesięczny czynsz najmu: 4 147,73 zł. Ceny zawierają podatek VAT. Hevelianum serdecznie zaprasza do oglądania lokali. Dane kontaktowe: e-mail: [email] tel.: [numer] ul. Gradowa 11, Gdańsk Śródmieście Do wynajęcia biuro o powierzchni 54,11 m² Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Gdańsk Śródmieście, Gradowa 11 Poland - lokalizacja dokładna
Oferujemy miejsca do pracy w przestrzeni coworkingowej. W pakiecie: - biurko z podstawowym wyposażeniem, - Wi-Fi, - dostęp do kuchni, - sala konferencyjna na indywidualne spotkania, - możliwość z korzystania z drukarki, skanera itp. Cena 602,70 zł/miesiąc Biuro mieści się w doskonałej lokalizacji - w centrum Poznania, na ul. Ratajczaka 26/3. Masz pytania - skontaktuj się z nami! Zapraszamy do współpracy!
Do wynajęcia lokal 280m2, piętro 1/3 w budynku z 2004r., Wola Młynów.Doskonały na biuro, punkt usługowy, kancelarię, siedzibę firmy, firmę księgową, dla programistów, na biuro projektowe itp.Bardzo dobra lokalizacja. Dogodny dojazd tramwajami lub autobusami.Cena: 10360 zł + media wg zużycia. Wymagana kaucja.Lokal to:* 7 pokoi;* sala konferencyjna;* kuchnia;* 2 łazienki.Pomieszczenia nieumeblowane.Zainstalowana klimatyzacja oraz instalacja alarmowa.Do lokalu przynależą 2 miejsca parkingowe.Oferta biura nieruchomości, prowizja płatna dopiero po podpisaniu umowy najmu. Więcej propozycji na topbrokers(kropka)pl
Do wynajęcia lokal 280m2, piętro 1/3 w budynku z 2004r., Wola Młynów.Doskonały na biuro, punkt usługowy, kancelarię, siedzibę firmy, firmę księgową, dla programistów, na biuro projektowe itp.Bardzo dobra lokalizacja. Dogodny dojazd tramwajami lub autobusami.Cena: 10360 zł (netto) + media wg zużycia. Wymagana kaucja.Lokal to:* 7 pokoi;* sala konferencyjna;* kuchnia;* 2 łazienki.Pomieszczenia nieumeblowane.Zainstalowana klimatyzacja oraz instalacja alarmowa.Do lokalu przynależą 2 miejsca parkingowe.Oferta biura nieruchomości, prowizja płatna dopiero po podpisaniu umowy najmu. Więcej propozycji na topbrokers(kropka)pl
Do wynajęcia od zaraz wyjątkowe, gotowe biuro w nowoczesnym kompleksie biurowym Budomat I, usytuowanym w sercu południowego Krakowa, w dynamicznej dzielnicy Podgórze Duchackie.Budynek z recepcją i całodobową ochroną.Biuro oferuje wysoki standard wyposażenia oraz doskonałą lokalizację dla Twojej firmy.Powierzchnia: 225 m2 Układ: Recepcja, 8 biur mieszczących od 2 do 8 biurek w każdym, duża sala konferencyjna na 10-15 osób, mała sala konferencyjna dla 2-3 osób, kuchnia oraz łazienka. Wyposażenie: BMS, czujnik dymu, klimatyzacja, kontrola dostępu, szybkie łącze światłowodowe, okablowanie elektryczne, komputerowe i telefoniczne, podwieszane sufity, wykładzina. Cena Najmu: Około 9 500 zł miesięcznie + opłaty eksploatacyjne.Dodatkowe Informacje: Możliwość wynajęcia miejsc postojowych zarówno w garażu podziemnym, jak i na zewnątrz.W pobliżu liczne połączenia komunikacji miejskiej, rozbudowana sieć dróg oraz stacja kolejowa. Bliskość Bonarka City Center oraz Centrum Kongresowego ICE Kraków. Zapewniamy komfortową i funkcjonalną przestrzeń, idealną do prowadzenia biznesu oraz organizowania spotkań i konferencji.
Do wynajęcia lokal o powierzchni łącznej 157 m2, usytuowany na 1 piętrze Galerii Emma. Wejście oddzielną klatką schodową, winda z garażu lub parteru. Z uwagi na rozmieszczenie pomieszczeń wewnątrz idealny pod wszelkiego rodzaju Kancelarie lub Biura. W skład lokalu wchodzi duża sala typu open space, biuro główne, salka konferencyjna, socjal z mikrofalą oraz WC. Lokal gotowy do wejścia, po gruntownym odświeżeniu, wyposażony w żaluzje, rolety rzymskie. Zapraszamy!
Opis ofertyWarszawa, Mokotów, rejon ul. Postępu, ładny moduł biurowy. Powierzchnia biura 394 mkw., biuro umeblowane i w pełni wyposażone. Na powierzchni gotowa serwerownia, open space, sala konferencyjna, dwa gabinety, przestronna, otwarta kuchnia oraz toalety. Koszt najmu 12 Euro/mkw., plus eksploatacja 33 zł/mkw. Współczynnik miejsc parkingowych 1:30, koszt miejsca parkingowego 75 Euro. Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo Numer oferty: BW-13974
Wynajmę lokal 140 m2 w centrum Krakowa, przy ulicy Berka Joselewicza. Lokal znajduje się na trzecim piętrze, w środku jest łazienka, mała kuchnia, pomieszczenia biurowe, sala konferencyjna oraz poczekalnia. Lokal idealnie nadaje się pod działalność usługową, handlową lub biuro. W bliskiej odległości znajduje się Biedronka, stacja kolejowa, przystanki autobusowe i tramwajowe, przez co miejsce to jest doskonale skomunikowane. Wystawiam fakturę VAT. Polecam i zachęcam do obejrzenia lokalu :)
BIURO W CENTRUM MIASTA Do wynajęcia umeblowane pomieszczenie biurowe usytuowane na I piętrze w odremontowanej kamienicy, w której od ponad 10 lat funkcjonują kancelarie radców prawnych. ROZKŁAD: biuro o pow. 17 mkw., do dyspozycji aneks kuchenny, sala konferencyjna z biblioteką, toaleta, pomieszczenie dla asystentki. Oferta skierowana przede wszystkim do radców prawnych, adwokatów. Koszt najmu wynosi 1.000 zł plus media wg zużycia. Właściciel pobiera kaucję zabezpieczająca w wysokości jednomiesięcznego czynszu najmu. Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego za ofertę 9043.Oferta nr 41670529 wysłana z systemu LocumNet Online
Biuro składające się z dwóch pomieszczeń obok siebie, posiadające jedno wejście i przejście wewnętrzne między pokojami. Dobra lokalizacja, w centrum nieopodal urzędów, banków i dobrze skomunikowane w pobliżu Dworzec Kolejowy, Przystanki MPK.Na miejscu smacznie gotująca restauracja, bezpłatna sala konferencyjna i duży darmowy parking*.Podana cena jest ceną netto i nie zawiera kosztów eksploatacyjnych dodatkowo doliczanych (14zł/1mkw)Szczegóły oferty będą znane osobom zainteresowanym. Lokal wolny od 1 kwietnia.
Biuro składające się z dwóch pomieszczeń obok siebie, posiadające jedno wejście i przejście wewnętrzne między pokojami. Dobra lokalizacja, w centrum nieopodal urzędów, banków i dobrze skomunikowane w pobliżu Dworzec Kolejowy, Przystanki MPK.Na miejscu smacznie gotująca restauracja, bezpłatna sala konferencyjna i duży darmowy parking*.Podana cena jest ceną netto i nie zawiera kosztów eksploatacyjnych dodatkowo doliczanych (14zł/1mkw)Szczegóły oferty będą znane osobom zainteresowanym. Lokal wolny od 1 kwietnia.
Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum! Lokal 60m2 po remoncie, umeblowany i w pełni wyposażony. Trzy oddzielne pokoje--> duża sala konferencyjna, poczekalnia i recepcja oraz oddzielny pokój/ biuro, przestronna łazienka, funkcjonalna kuchnia. Duży balkon od ul. Kruczej- z wyświetlaczem Led na napis. Dogodne połączenia z każdej dzielnicy Warszawy, w sąsiedztwie liczne restauracje oferujące pyszne Luncze. Dostępny od ręki! Idealnie nada się na biuro/kancelarie/siedzibę. Koszty: 5800 zł + opłaty administracyjne ok 1000 zł + prąd Wynajem długoterminowy Małgorzata Trepte- Matysiak (wyłączny opiekun tej nieruchomości) tel: 60*******78 Zapraszam do polubienia mojej strony na fb: trepte.matysiak. Instagram: wytatuowana_agentka